کد خبر : 45266 / /
/

شگفتانه جذاب ایران خودرو را از دست ندهید | جزییات طرح فروش فوق العاده پژو پارس ویژه مهرماه

شرایط فروش فوق العاده پژو پارس معمولی ویژه مهر 1402 اعلام شد.

شگفتانه جذاب ایران خودرو را از دست ندهید | جزییات طرح فروش فوق العاده پژو پارس ویژه مهرماه

شرایط فروش فوق العاده پژو پارس معمولی ویژه مهر 1402 اعلام شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند بیست و سومین مرحله فروش فوق العاده (فراخوان) اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو پارس معمولی با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس : ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./جماران

قیمت های جدید 8 محصول ایران خودرو با محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با لحاظ 2,5 درصد سود تعیین شده است.

 شورای رقابت به استناد ماده 3-1 دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری مصوب جلسه 543 مورخ 11/11/1401 پس از بررسی کارگروه خودرو شورای رقابت، قیمت هشت خودروی شرکت ایران خودرو را اعلام کرد.

البته این قیمت ها با محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با لحاظ 2,5 درصد سود تعیین شده است.

نکته مهم در این خودروها فقط نصب چند آپشن است که به معنی خودروی جدید نیست و فقط توجیهی برای افزایش قیمت شده است. در عین حال معاونت حمل و‌نقل وزارت صنعت این محصولات را جدید معرفی کرده است.

پیش فروش ایران خودرو  آغاز شد

طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ فوتون تونلند دیزلی شرکت ایران خودرو از چهارشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

متقاضی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و انتخاب خودرو نسبت به ثبت نام اقدام می‌کند. در صورتی که فرد متقاضی قبلا در سامانه فوق حساب کاربری نداشته باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و میتواند نسبت به ایجاد / ویرایش حساب کاربری، اقدام کند.

متقاضی ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو مهر 1402 جهت واریز مبلغ پیش پرداخت اولیه خودروی انتخابی، به درگاه پرداخت اینترنتی، هدایت شده و اقدام به واریز وجه ودیعه اولیه می‌کند.

 

 متقاضی با مراجعه به نمایندگی انتخابی، نسبت به انعقاد قرارداد فروش اقساطی، ارائه چک‌ها و تکمیل مدارک مربوطه، اقدام می‌کند.

آخرین مهلت ثبت نام پیشو فروش ایران خودرو

ثبت نام وانت آریسان ۱۴۰۲ تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

سند خودرو واگذار شده از طریق این بخشنامه تا زمان تسویه چک‌های اقساط، در رهن شرکت ایران خودرو است. فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ، امکانپذیر خواهد بود، لذا مشتری پس از پرداخت مانده اصل اقساط و سایر دیون متعلقه می‌تواند نسبت به تسویه زودتر از موعد اقدام نماید.

در این روش ثبت نام وانت آریسان 1402 صرفا چک‌های صیادی ( بنفش رنگ ) دارای کد صیادی ۱۶رقمی که عبارت : " کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است." درج شده است، مورد پذیرش هستند. چک‌هایی قابل پذیرش هستند که صرفًا دارای وضعیت سفید اعتباری باشند. سایر وضعیت‌ها از قبیل: زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز مورد پذیرش نخواهند بود.

حداکثر مهلت تکمیل و ارائه مدارک و چک‌های اقساط به نمایندگی از زمان واریز ودیعه ۱۰ روز خواهد بود.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه ایران خودرو، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. صحت کلیه اطلاعات درج شده ً خصوصا کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.

پیش فروش ایران خودرو

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سایت ثبت نام آریسان، پژو پارس و تارا نشانی اینترنتی ذکر شده است.

 جدیدترین دور ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ با عرضه خودروهای پژو پارس، آریسان و تارا اتوماتیک آغاز شده است. در ادامه شرایط پیش فروش ایران خودرو در مهرماه را بخوانید.

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو در مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند وانت آریسان دوگانه سوز را به صور اقساطی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو ۲۰ روزه اعلام شده است. همچنین ثبت نام پژو پارس  با موتور XU۷YP نیز با موعد ۳ ماهه هنوز ادامه دارد. ایران خودرو اطلاعیه ثبت نام تارا ۱۴۰۲ را نیز به تازگی اعلام کرده است. در ادامه جزییات شرایط هرکدام توضیح داده شده است.

متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند در طرح ثبت نام وانت آریسان ۲ دوگانه سوز شرکت کنند. فروش فوق العاده آریسان ، بدون کنترل پلاک فعال و ثبت نام های قبلی با موعد تحویل حداکثر ۲۰ روزه است. در این طرح صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک استعلام خواهد شد. برای ثبت نام آریسان نیازی به ثبت نام قبلی در سامانه یکپارچه نیست. مهلت ثبت نام آریسان تا تکمیل ظرفیت است.

متقاضیان ثبت نام پژو پارس باید نصف مبلغ یعنی ۲۹۴ میلیون را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را زمان تحویل یعنی ۳ ماه دیگر بر اساس قیمت روز کارخانه محصولات ایران خودرو پرداخت کنند. رنگ پژو پارس نیز سفید است. مهلت ثبت نام پژو پارس تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ ادامه خواهد داشت. فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار