کد خبر : 45236 / /
/

سرنخ مهم پلیس از رد خون | قاتل داریوش مهرجویی لو رفت؟

روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانه داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.

سرنخ مهم پلیس از رد خون | قاتل داریوش مهرجویی لو رفت؟

دفتر سخنگوی فراجا در واکنش به برخی اخبار منتشر شده پیرامون دستگیری عامل یا عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش، چنین اخباری را تکذیب کرد و خواستار پیگیری اخبار از منابع رسمی شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال انتشار برخی شایعات در مورد دستگیری عامل یا عاملان قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحید محمدی‌فر، دفتر سخنگوی پلیس در اطلاعیه‌ای که در اختیار ایسنا قرار داده است، اعلام کرد:‌« خبر برخی رسانه‌ها در خصوص دستگیری قاتل یا قاتلان مرحوم داریوش مهرجویی و همسر ایشان  کذب است و انتظار می‌رود تا رسانه‌های محترم مبتنی بر اخبار متقن و از مسیر دفتر سخنگوی پلیس اطلاع رسانی کرده و از گمانه‌زنی‌های بی اساس در مورد دوری کنند.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «کارآگاهان  برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به زمان و دقت دارند.» آمده است:‌« تا این لحظه بر اساس اظهارات دستگیر شدگان قبلی دو مظنون دیگر شناسایی و جمع دستگیر شدگان به ۹ نفر رسید.»

بر اساس اعلام دفتر سردار منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا، «کماکان کارآگاهان پلیس آگاهی درحال انجام اقدامات فنی و حرفه‌ای برای کشف پرونده قتل داریوش مهرجویی وهمسرش هستند.»./ تسنیم

 تحقیقات پلیس در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی وارد سومین روز خود شده است که یافته‌های پلیس از رد خون سرنخ‌های بسیار مهمی به ماموران داده است.

روز حادثه کارشناسان پلیس از سگ‌های آموزش دیده برای پیدا کردن رد خون اطراف خانه داریوش مهرجویی کمک گرفتند و بعد از ساعت‌ها تحقیق سگ‌ها رد خونی را کشف کردند که به نظر می‌رسد متعلق به عاملان قتل‌ها باشد.

این فرضیه از آنجا تقویت می‌شود که وحیده محمدی‌فر، همسر داریوش مهرجویی پیش از قتل با عاملان جنایت درگیر شده بود. جراحات باقی مانده روی بدن وحیده محمدی‌فر و آثار به دست آمده زیر ناخن‌های او نشان می‌دهد درگیری سختی با عاملان قتل داشته و احتمالا عاملان قتل دچار جراحت‌هایی هم شده‌اند، به همین دلیل هم پلیس از سگ‌ها برای ردیابی خون در اطراف باغ مهرجویی کمک گرفت./ همشهری آنلاین

باغبان ویلای داریوش مهرجویی بازداشت شد

یک منبع آگاه ضمن اشاره به دستگیری چند متهم پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش، از دستگیری باغبان این خانواده خبر داد.

اعتماد ضمن اعلام آیت خبر که هنوز از سوی مراجع قضایی و انتظامی تایید نشده است، بخشی از گفت‌وگوی منتشر نشده از وحیده محمدی‌فر (همسر مهرجویی) را منتشر کرده که مرحوم محمدی‌فر در آن، اشاره مهمی هم به ماجرای باغبان داشته است.

محمدی‌فر گفته است: قبلا خودمان «باغبانی» داشتیم که از ما سرقت کرد. بعداً متوجه شدیم که هم باغبان ما بوده و هم باغبان همسایه کناری ما. او را تحویل پلیس دادیم، اما همسایه کناری ما باغبان را بخشید و او آزاد شد. با توجه به اینکه برادر او دزد و همدستش هم بود به ما اطلاع دادند که باید او را پیدا کنیم و تحویل پلیس بدهیم. برادر باغبان ما در این شهرک کار می‌کند چرا باید خیلی راحت برای خودش آزاد باشد. ما اینجا از دست این افراد خیلی مصیبت کشیدیم، اما در مورد سنتور و یک‌سری وسایلی که فقط یک هنرمند ارزش آن را می‌تواند درک کند، باید گفت که به سرقت رفته و سرقت هم کار خودی بوده است. البته وکیل‌مان آقای سروری پیگیر آن است، اما قرار شده ما به طرف نگوییم تا از او بازجویی کنند./همشهری

بازداشت ۱۰ نفر در پرونده قتل مهرجویی و همسرش

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری استان البرز از تشکیل کارگروه مشترک دادگستری کل و فراجای استان البرز در رابطه با پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش خبر داد.

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با اخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: از ابتدای وقوع این حادثه دادستان فردیس به اتفاق بازپرس کشیک قتل دادسرای فردیس به همراه تیم ویژه از عوامل بررسی صحنه قتل در محل جرم حاضر شدند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع پیگیری و در اولین زمان ممکن شخصا در صحنه جرم حاضر شدم و با توجه به گزارش قتل به رئیس قوه قضاییه، وی دستوراتی برای تسریع در شناسایی و دستگیری عاملین جنایت صادر کرد.

هریکندی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه مبنی بر بهره گیری از کلیه امکانات جهت شناسایی سریع قاتل یا قاتلین مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش خانم وحیده محمدی فر کارگروه ویژه پیگیری این پرونده با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان البرز و با عضویت فرمانده فراجا و رئیس پلیس آگاهی استان البرز، دادستان مرکز استان، معاون پیگیری پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز، رئیس دادگستری و دادستان فردیس و بازپرس ویژه پرونده تشکیل شد.

وی افزود: جلسه اول کارگروه صبح امروز در حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار و آخرین اقدامات و نتایج رسیدگی به پرونده بررسی شد و جلسات مشترک به صورت مستمر جهت تجزیه و تحلیل اقدامات به صورت مستمر تا شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل احتمالی این جنایت برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: در پرونده‌های قتل که قاتل در صحنه جرم دستگیر نشده و ناشناس است، به منظور کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلین فرضیه‌های مختلفی در خصوص علل و انگیزه‌های قتل مطرح و بررسی می‌شود و به تبع آن اشخاصی که به هر نحوی می‌توانستند انگیزه قتل داشته باشند حسب مورد و مطابق مقررات با دستور مقام قضایی احضار یا بازداشت و از آن‌ها تحقیق می‌شود و به همین جهت در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تاکنون ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آن‌ها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.