کد خبر : 45190 / /
/

آب و هوای تهران تا کی بارانی است ؟

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران و رعد و برق همچنین وزش باد شدید طی فردا در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

آب و هوای تهران تا کی بارانی است ؟

 اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران از بعد از ظهر امروز تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۵ مهر) با گذر و فعالیت سامانه بارشی برای تهران آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران یا رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌شمالی و دامنه و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت رخداد بارش تگرگ در نواحی مستعد و بارش برف در قله‌ها دور از انتظار نیست.

از عصر فردا تا جمعه (۲۵ تا ۲۸ مهر) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی روز سه‌شنبه در نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۵ مهر) صاف تا قسمتی ابری و افزایش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.