کد خبر : 45144 / /
/

آخرین فرصت مشتریان ایران خودرو برای سود 200 میلیونی | ثبت نام پژو پارس با تحویل ۳ ماهه | با کمتر از 300 میلیون خودرو بخرید+ لینک ثبت نام

مهلت ثبت نام ایران خودرو رو به پایان است.

آخرین فرصت مشتریان ایران خودرو برای سود 200 میلیونی | ثبت نام پژو پارس با تحویل ۳ ماهه | با کمتر از 300 میلیون خودرو بخرید+ لینک ثبت نام

ایران خودرو هفته گذشته شرایط ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ را اعلام کرد. طبق اطلاعیه قرار است پژو پارس با موتور XU۷YP طی ۳ ماه آینده به دست متقاضیان برسد. همچنین ثبت نام ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط و جزییات کامل را بخوانید.

قیمت ثبت نام پژو پارس مهر 1402

بر اساس شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو، قیمت مصوب پژو پارس برای فروش فوری ۲۹۴ میلیون تومان است. متقاضیان ثبت نام پژو پارس پس از تکمیل مراحل واریزوجه طی ۳ ماه آینده این خودرو را با رنگ سفید تحویل خواهند گرفت.

پژو پارس

مهلت ثبت نام پژو پارس 1402

مهلت ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ روز سه‌شنبه ۲۵مهرماه به پایان خواهد رسید. فروش فوق العاده ایران خودرو از ۱۵مهرماه آغاز شده است.

نکات مهم ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو 1402

در صورت بروز هرگونـه تـاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فروش فوق العاده ایران خودرو بـا موعـد تحویـل ۹۰روزه برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معـادل ۳۶ درصـد سـالیانه (۳ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

در پایان فرآیند ثبت نام ایران خودرو 1402 به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی)در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

شرایط ثبت نام پژو پارس مهر 1402

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو پارس اقدام کنند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود./اقتصاد آنلاین

وضعیت بازار خودرو یکشنبه ۲۳ مهر

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ موج افزایش قیمت خودرو که تحت تاثیر جنگ اسرائیل و حماس به دلیل پیشروی نرخ ارز بازار آزاد شکل گرفته بود پس از چند روز خوابید و قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه با ریزش ۱۵۰تومانی به حوالی ۵۰هزارو۸۰۰ تومان رسید و قیمت اکثر خودروهای پرفروش را دوباره کاهشی کرد. بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت تارا اتوماتیک، رانا و دنا نسبت به روز گذشته بیشترین کاهش را ثبت کردند و همچنین قیمت خودروهای سایپا نیز اندکی پایین آمد که ساینا و کوییک در صدر ریزش قیمت قرار دارند.

در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی (تغییرات آن نسبت به روز گذشته ۲۲مهرماه) را بخوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۸۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است اما طی یک هفته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۱۵ میلیون تومان است که ثابت مانده است اما طی ۶ روز گذشته وز ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۷۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که ثابت ماندهاسا.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۵۵ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته ثابت است اما طی ۶ روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۶۰ میلیون تومان است که نسبت روز گذشته ثابت است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۸۵میلیون تومان است که تغییر نکرده است. این مدل طی سه ماه گذشته ۱۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱، ۷۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون پایین آمده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۷۵ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۶۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است و طی سه ماه گذشته ۱۴۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای ریزش ۱۰ میلیونی طی یک روز است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۲۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است اما طی سه ماه گذشته ۲۰۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۵میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵ میلیون تومان که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱هم ۴۸۰ میلیونی شده است که طی یک روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان  شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۴۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان است شده است که ۵ میلیون یک روزه ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۵ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۰ میلیون تومان شده است و نسبت به 6 روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این خودروی پرفروش طی روز گذشته تغییر قیمت نداشته است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به ۶ روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. این مدل گرانترین پژو پارس است. این خودروی پرفروش طی روز گذشته تغییر قیمت نداشته است.

قیمت روز محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ صفر مدل ۹۹ نیز امروز ۳۴۰ میلیون تومان است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد. این خودرو طی روز گذشته ثابت ماند اما طی ۶ روز ۱۴ میلیون بالا رفته است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند و ۳۳۵میلیون تومان اعلام شد.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است و حوالی ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۴۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که ۵ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است.

قیمت ساینا S اتوماتیک نیز ۳۹۵ میلیون تومان شده است که ۵ میلیون طی روز گذشته ارزان شده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۳۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای Rمدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۴۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته 5 میلیون ارازن شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۴۵ میلیون است که ثابت مانده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۴۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به شش روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت است اما طی ۶ روز ۱۰ میلیون بالا رفته است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای ثابت است اما طی ۳۹ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.