کد خبر : 45097 / /
/

متقاضیان خرید گوشی سامسونگ بخوانند | معایب گوشی ۶۲ میلیونی سامسونگ | قیمت گوشی سامسونگ چند؟

در این مطلب به بررسی قیمت گوشی های سامسونگ می پردازیم.

متقاضیان خرید گوشی سامسونگ بخوانند | معایب گوشی ۶۲ میلیونی سامسونگ | قیمت گوشی سامسونگ چند؟

 در کنار تمامی مزایای گوشی‌ گلکسی زد فولد ۴؛ چند نقطه ضعف نیز در آن‌ها مشاهده می‌گردد که در این قسمت به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ناپدید شدن نوار کنار گوشی

در این بخش از معایب گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ قصد داریم به بررسی وضعیت نوار این دستگاه بپردازیم. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی که کاربران زد فولد ۴ از آن گله می‌کنند، آن است که راه ‌اندازی لانچرهای شخص ثالث سبب محو شدن نوار وظیفه می‌گردد. تعدادی از کاربران می‌گویند که «Nova Niagara» و دیگر لانچرها به خوبی با نوار وظیفه این گوشی کار نمی‌کنند. به علاوه نکته ‌دیگر آن است که به محض راه انداختن یک لانچر، نوار نمی‌تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

قطعی وای فای و خطای دوربین

در میان تمامی معایب زد فولد ۴ سامسونگ، قطع شدن وای فای می‌تواند بدترین مشکل در این دستگاه باشد. کاربران یافتند که در دستگاه‌های گلکسی یا تبلت‌های سامسونگ، هر از چند گاهی وای فای قطع می‌گردد. آن‌ها اشاره کردند که همین مشکل می‌تواند بسیاری از پروژه‌ها و اسناد مهم در این دستگاه را به نابودی بکشد.

یکی دیگر از مشکلات اصلی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، خطای «Camera Failed» (از کار افتادن دوربین) است. تعدادی از کاربران گزارش کرده اند که گاهی، زمانی که قصد دارید تصاویری را با دوربین ضبط کنند؛ به طور ناگهانی با این خطا مواجه می‌شوند.

قطع شدن وای فای گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ

یکی دیگر از نکاتی که برای معایب گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ مطرح بوده؛ اندازه، ابعاد و وزن آن است. باتوجه به اینکه این گوشی به صورت تاشو طراحی شده؛ باید گفت که از تبلت به یک گوشی موبایل تغییر حالت می‌دهد؛ از همین رو داشتن وزنی بالا می‌تواند افراد را از خرید آن دلسرد کند.

همچنین صفحه نمایش این گوشی در قسمت تقاطع دو بخش گوشی می‌تواند ذوق کاربر را کور کند؛ چراکه این بخش تقاطع در هنگامی که گوشی باز است؛ کمی چروک شده و شما نمی‌توانید سطحی صاف را شاهد باشید.

خالی شدن باتری و قیمت بالا

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که از خالی شدن باتری موبایل خود رنج می‌برید؛ باید بگوییم که تنها نیستید! یکی از مشکلات رایج، به گفته کاربران و بررسی‎های به عمل آمده از مزایا و معایب گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ، عمر کم باتری است. اگر قصد دارید تا تایم طولانی با موبایل بازی کنید یا محتوای ویدیویی تماشا نمایید؛ این محصول سامسونگ نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. چراکه در بخش عمر باتری ضعیف عمل می‌کند.

قیمت دستگاه «گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ» به نسبت دیگر گوشی‌های هم رده خود از لحاظ کیفیت، کمی بالا بوده و ممکن است نتوانیم آن را یک محصول کاملاً اقتصادی بنامیم. حتی با اینکه این گوشی درواقع کار تبلت را نیز انجام می‌دهد؛ باید گفت که ممکن است خیلی از افراد، پس از اطلاع از قیمت آن، از خرید صرف نظر کنند.

در بازار موبایل قیمت گوشی  Galaxy Z Fold۴ دو سیم کارت  با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۶۲,۵۴۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت مبلغ ۸۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

اقتصاد آنلاین

قیمت انواع گوشی سامسونگ
مدل ظرفیت دوربین/ مگاپیکسل قیمت / تومان
Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰ ۸۰,۸۰۰,۰۰۰
 Galaxy Z Fold۴ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰
۶۲,۵۴۰,۰۰۰
 Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۲۰۰
۵۸,۷۰۰,۰۰۰
 Galaxy Z Fold۵ دو سیم کارت  ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۵۰
۸۰,۸۰۰,۰۰۰
 Galaxy S۲۳ دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰ ۴۰,۵۸۳,۰۰۰
 Galaxy A۵۴ ۵G دو سیم کارت + شارژر سامسونگ  ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰
۱۵,۴۰۰,۰۰۰
 
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.