کد خبر : 43521 / /
/

قیمت گوشی | قیمت گوشی موبایل

آخرین قیمت گوشی امروز ۱۵ شهریور | قیمت برند های پرطرفدار چقدر شد ؟ + جدول

امروز چهارشنبه ۲۵ شهریور، قیمت گوشی موبایل در اکثر برندهای پرطرفدار بازار بدون تغییر باقی ماند.

آخرین قیمت گوشی امروز ۱۵ شهریور | قیمت برند های پرطرفدار چقدر شد ؟ + جدول

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس در سطح ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در سطح ۵۸ میلیون تومان، ثابت ماند. در این گروه، قیمت

گوشی آیفون۱۳ معمولی، با کاهشی اندک به سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، افزایش قیمت شامل گوشی S۲۲ ultra شد و قیمت آن را به سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رساند. اما قیمت گوشی S۲۳ ultra در همان سطح ۴۸ میلیون تومان متوقف شد. در سری اقتصادی این گروه، قیمت گوشی A۵۴، بدون تغییر در همان سطح ۱۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان ثابت ماند. اما قیمت گوشی A۳۴ با افزایش اندکی به سطح ۱۱ میلیون و ۳۵۹ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی

در گروه شیائومی، قیمت گوشی Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و قیمت گوشی شیائومی Redmi Note ۱۲ pro نیز در سطح ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله شد.

در گروه ناتینگفون، ثبات قیمت‌ها، ادامه یافت. به‌طوری که قیمت مدل Nothing phone ۱ در همان سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و قیمت گوشی ناتینگفون ۲ نیز در سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان بدون تغییر باقی ماند./تجارت‌نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.