کد خبر : 44970 / /
/

مرگ هولناک پسر دانش آموز در مدرسه | ماجرا چیست ؟

کارشناسان پزشکی قانونی تحقیق در مورد مرگ پسر دانش آموزی را که در مدرسه جان خود را از دست داده است، آغاز کردند

مرگ هولناک پسر دانش آموز در مدرسه | ماجرا چیست ؟

 ماموران 114 غیاثی روز دوشنبه از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از  مرگ پسری نوجوان مطلع شدند که در مدرسه حالش بد شده بود. بنابراین موضوع را محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران که وظیفه کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع دادند.

بازپرس براعه پس از اطلاع از موضوع دستورات لازم را به ماموران کلانتری داد و این در حالی بود که دقایقی قبل از ماموران پلیس امدادگران اورژانس به محل رسیده و باوجود تلاش‌هایی که انجام داده بودند نتوانستند جان پسر نوجوان را نجات دهند.

ماموران اورژانس پس از بررسی وضعیت پسر نوجوان تشخیص  مسمومیت دادند و نتیجه بررسی‌های خود را به ماموران پلیس اعلام کردند. در پی به دست آمدن این نتایج بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا دلیل اصلی مرگ که احتمالا ناشی از مسمومیت بوده مشخص و معلوم شود دلیل مسمومیت چیست.

همچنین مدیر و مشاور مدرسه نیز قرار است مورد تحقیق قرار بگیرند تا معلوم شود آیا مورد مشکوکی درباره این دانش آموز وجود داشنه است یا خیر. همچنین والدین این دانش آموز نیز مورد تحقیق قرار خواهند گرفت تا از اوضاع و احوال او اطلاعات دقیق‌تری بدست آید./سایت جنایی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.