کد خبر : 41789 / /
/

دستگیری 3 شرور خطرناک قمه به دست | پایان وحشت آفرینی در مهرآباد تهران

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی میکرده و نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.

دستگیری 3 شرور خطرناک قمه به دست | پایان وحشت آفرینی در مهرآباد تهران

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: 8 مرداد ماه خبری مبنی بر درگیری 3 نفر در محله مهراباد تهران و تخریب اموال شهروندان دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد با تخریب خودرو اقدام به قدرت نمایی می کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری 119 مهر اباد این پلیس سریعا به محل اعزام و هر 3 نفر متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به ماموران با سلاح سرد را داشتند در محل زمینگیر و دستگیر کردند و این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو ها اعتراف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار