کد خبر : 44831 / /
/

نجات زن جوان از قتل وحشتناک توسط پدر و شوهرش | شیخ علی ناجی زن خوزستانی شد

بستگان زن جوانی در خوزستان که نسبت به او دچار سوء ظن شده بودند، دست به‌دست یکدیگر دادند تا این زن را به قتل برسانند؛ اما تماس تلفنی مخفیانه او جانش را نجات داد.

نجات زن جوان از قتل وحشتناک توسط پدر و شوهرش | شیخ علی ناجی زن خوزستانی شد

چند روز قبل به یکی از معتمدان محلی خوزستان به نام شیخ علی زبید خبر رسید که خانواده زنی جوان قصد جان او را کرده‌اند و با این بهانه که او مرتکب خیانت شده، قصد دارند تا چند ساعت دیگر او را به قتل برسانند. این معتمد محلی که در خوزستان به «زعیم شیخ علی بن ناصر آل نبهان» مشهور است و به‌دلیل پادرمیانی در پرونده‌های قضایی به چهره ملی صلح معروف شده، آن زمان در لرستان در حال پادرمیانی در یک پرونده قتل بود.

آنطور که زن جوان گفته بود،  اعضای خانواده، شوهر و خانواده شوهرش او را در اتاقی زندانی کرده و قصد داشتند به‌صورت دسته جمعی او را به قتل رسانده و جسدش را به رودخانه کارون بیندازند. زن جوان اما دور از چشم آنها و در تماسی تلفنی با یکی از فعالان اجتماعی به نام حسنه عفراوی، توانسته بود ماجرا را بازگو و آدرس خانه پدری‌اش را اعلام کند. او این جملات را گفته و تلفنش قطع شده و ارتباط با وی امکان‌پذیر نبود.

وقتی خبر این اتفاق به زعیم شیخ‌علی(خیر معروف) رسید، وی همراه با  2 بانویی که پیگیر این ماجرا بودند، توانستند نشانی خانه پدری زن جوان را پیدا کنند. آنها در شرایطی به آنجا رسیدند که نمی‌دانستند او بعد از تماس تلفنی هنوز زنده است یا خانواده‌اش نقشه‌شان را عملی کرده‌اند. با این حال، شیخ علی زنگ خانه را زد و در کمال تعجب پدر خانواده در را باز کرد. وقتی او شیخ علی را دید تعجب کرد و فهمید او برای چه کاری به آنجا آمده است. شیخ‌علی و خانواده‌اش در صلح و سازش در خوزستان فعال هستند و مردم زیادی آنها را می‌شناسند.

پدر زن جوان با دیدن شیخ‌علی و همراهانش، آنها را به خانه دعوت کرد. آنطور که شرایط خانه نشان می‌داد آنها هنوز نقشه‌شان را عملی نکرده بودند و در این شرایط بود که شیخ‌علی و خانم‌های همراهش به گفت‌وگو با اعضای این خانواده پرداختند. آنها می‌گفتند که دخترشان اشتباه بزرگی مرتکب و باعث سرافکندگی‌شان شده و به همین دلیل باید مجازات شود. اما وقتی مرد خیر با آنها صحبت کرد همگی متوجه شدند که اشتباه کرده‌اند و زن جوان که مادر 2 بچه است، گناهی ندارد و همه‌‌چیز در حد یک سوءظن بی‌مورد است. در این شرایط بود که زن جوان آزاد شد و با برطرف شدن بدگمانی نسبت به او، همراه شوهر و فرزندانش راهی خانه‌شان شدند و از یک جنایت خانوادگی پیشگیری شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.