کد خبر : 32305 / /
/

قتل وحشتناک ۴ عضو یک خانواده اهوازی | انگیزه قاتل چه بود ؟

رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که پارسال چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود،توسط پلیس آگاهی خوزستان در شوش دستگیر شد.

قتل وحشتناک ۴ عضو یک خانواده اهوازی | انگیزه قاتل چه بود ؟

سرهنگ سیروس دریکوند بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیرانداری منجر به قتل چهار عضو یک خانواده در شهریور پارسال در یکی از مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان دایره مبارزه با قتل پلیس آگاهی خوزستان از همان لحظات اولیه با انجام تحقیقات گسترده پلیسی در این ارتباط ۲ نفر را که معاونت در قتل داشتند دستگیر کردند، افزود: با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در شهرستان شوش شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی امروز سه شنبه با اخذ نیابت قضایی و در عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح کلانشینکف به کار گرفته شده در صحنه قتل از محل اختفای متهم به همراه ۲۸ تیر جنگی کشف و ضبط شد، افزود: در تحقیقات انجام شده و با توجه به مستندات جمع آوری شده متهم به صراحت به قتل چهار نفر و مجروحیت دو نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلاف قبلی بیان کرد.

سرهنگ دریکوند ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.