کد خبر : 44108 / /
/

هشدار؛ تصاویر آزاردهنده از یک جنایت | مرد بیرحم مقابل همه زنش را در بالکن چاقوچاقو کرد

یک مرد ترک در استانبول زنش را در بالکن و جلوی چشم همه با ضربات چاقو به قتل رساند

هشدار؛ تصاویر آزاردهنده از یک جنایت | مرد بیرحم مقابل همه زنش را در بالکن چاقوچاقو کرد

اعتراف دختر جوان پس از 4 روز به قتل پدرش | قتل هولناک پدر به خاطر مرد همسایه

دختر جوان پس از 4 روز اعتراف کرد که پدرش را به خاطر اینکه به او اجازه نمی داد آزاد باشد به قتل رسانده است.

روز پنجشبه 2 شهریور ماه خبر قتل مرد میانسالی در خواب به دست همسایه اش با ضربات چاقو به  بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی تهران گزارش شد که پس از اعترافات اولیه متهمین،  بازپرس علی مردانی از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بازداشت همسر و دختر قربانی جنایت و مرد همسایه را صادر کرد.

مرد همسایه در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد با توجه به رابطه پنهانی که با دختر همسایه داشتم با پدرش دچار اختلاف شدم و به همین خاطر وقتی متوجه شدم خواب است واردخانه شان شدم و او را در خواب و با ضربات چاقو به قتل رساندم.

دختر قربانی جنایت نیز حرفهای مرد همسایه راتایید کرد و بازپرس پرونده دستور داد تا همسر قربانی نیز با توجه با اطلاع بودن در این ماجرا دستور بازداشت وی را نیز صادر کر و هر 3 متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

اعتراف به قتل پدر

کارآگاهان در تحقیقات بعدی پی بردند که دختر جوان در فضای مجازی با نام پدرش در اینستاگرام و توئیتر یک صحفه باز کرده و محتوای غیر اخلاقی و ضد انقلابی منتشر کرده است و با این اقدام سعی داشته پلیس برای دستگیری پدرش وارد عمل شود.

دختر جوان در ادامه تحقیقات وقتی پیش روی بازپرس علی مردانی در شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

دختر جوان در اعترافاتش گفت: پدر آدم سختگیری بود و نمی گذاشت من بیرون بروم و حتی با دوستانم باشم و وقتی فهمید با مرد همسایه در ارتباط هستم شرایط بدتر شد و بارها با هم درگیری فیزیکی و لفظی پیدا کردیم تا اینکه تصمیم گرفتم با انتشار مطالبی در فضای مجازی با نام پدرم باعث بازداشت شدنش شوم اما بی فایده بود.

 وی افزود: خسته شده بودم و در یک لحظه که پدر خواب بود تصمیم به قتل گرفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و در ادامه وقتی مرد همسایه فهمید من پدرم را کشتم در هواخواهی از من ادعا کرد که قاتل است اما دیگر نتوانستم نقش بازی کنم و دست به افشاگری زدم.

بنا بر این گزارش، بازپرس علی مردانی از شعبه 10 دادسرای جنایی تهران با توجه به اعترافات و اطلاعات به دست آمده دختر جوان به اتهام قتل پدرش و همسر قربانی جنایت نیز با توجه به اینکه در صحنه قتل حضور داشته در بازداشت قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این جنایت خانوادگی ادامه دارد./رکنا

مرد جوان همسر دومش را از بالای کوه به پایین پرت کرد | ماجرای قتل وحشتناک یک زن در کوه‌های آبعلی

مرد جوانی که همسر موقتش را از کوه‌های آبعلی به پایین انداخته بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

 آبان سال ۹۸ زن جوانی ناپدید شدن خواهرش را به پلیس خبر داد و گفت: خواهرم چند سال قبل به عقد موقت مردی درآمد که از همسرش جدا شده بود و یک فرزند هم داشت. آنها در حوالی رودهن ساکن شدند. اما از چند ماه قبل بر سر مسائل مالی با هم اختلاف داشتند خواهرم علیه او شکایت کرد و حکم جلبش را گرفت اما به یکباره خواهرم ناپدید شد و فکر می‌کنم این موضوع به شوهرش مرتبط باشد.

در ادامه مرد جوان بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه در خودرو نشسته بودیم که دعوایمان شد و من او را خفه کردم و جسدش را هم از ارتفاعات آبعلی پایین انداختم. پس از کشف جسد مقتول با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در این جلسه چهار خواهر مقتول به عنوان اولیای دم درخواست قصاص کردند.بعد از آن متهم 35 ساله به جایگاه رفت و با رد اتهام قتل گفت: همسرم و خانواده‌اش دنبال پول من بودند به همین خاطر هرچند وقت یکبار به بهانه خرجی و نفقه از من پول می‌گرفتند. آخرین بار در خانه تنها بودم که همسرم مقابل در آمد. اما به خاطر اختلاف‌هایی که با هم داشتیم در را باز نکردم. چون حال روحی خوبی نداشتم ماشین دوستم را قرض گرفتم تا کمی بگردم و حال و هوایم عوض شود. صبح روز بعد هم ماشین را به دوستم برگرداندم. من اصلاً همسرم را ندیدم و از نحوه کشته شدن او اطلاعی ندارم. قاضی گفت: چند شاهد تأیید کرده‌اند که مقتول آخرین بار در ماشین کنار شما دیده شده.متهم جواب داد: شاهدان خواهرزاده‌های همسرم هستند و من شهادت شان را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد جوان را به قصاص محکوم کردند./ایران

 

 

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.