کد خبر : 43650 / /
/

قتل جوان 25 ساله بخاطر سرقت موبایلش | بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

پسر جوان در سناریوی سرقت گوشی موبایل در فرجام تهران به قتل رسید.

قتل جوان 25 ساله بخاطر سرقت موبایلش | بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

شامگاه چهارشنبه 15 شهریور ماه با اعلام خبر کشف جسد مرد افغان به پلیس در منطقه فرجام تیمی از ماموران کلانتری  فرجام برای بررسی های بیشتر در صحنه جرم حاضر شدند با جسد غرق در خون جوان 25 ساله مواجه می شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که مرد جوان هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته است و بازپرس امیرحسین علیمردان از شعبه 10 امور جنایی تهران دستور داد تا جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ این جوان مشخص شود.

امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل شعبه 10 دادسرای جنایی در حین بررسی پرونده متوجه شدند موبایل مقتول سرقت شده و فرضیه قتل برای سرقت گوشی موبایل مرد جوان پیش روی تیم جنایی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در ادامه بازپرس ویژه قتل دستور داد تا دوربین های نزدیکی محل جنایت مورد بازبینی قرار گیرد .

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی عاملان جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.