کد خبر : 43636 / /
/

این خانم شیک پوش و باکلاس موبایل قاپ حرفه ای بود | در شهرری فاش شد

سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری زنی موبایل قاپ با هوشمندی ماموران این یگان خبر داد و گفت: از متهم 7 دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد.

این خانم شیک پوش و باکلاس موبایل قاپ حرفه ای بود | در شهرری فاش شد

 سردار سلمان آدینه وند در توضیح این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد  پلیس تهران در محدوده میدان شهر ری در حال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی نظر ماموران را به خود جلب و پس از هماهنگی های انتظامی و با حضور ماموران زن این یگان، زن مشکوک دستگیر و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به ماموران نمی داد و برای بررسی های بیشتر به مقر پلیس انتقال یافت ادامه داد: در بررسی های بیشتر از متهم 7 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و در ادامه مشخص شد تلفن های همراه کشف شده مسروقه بوده و سابقه ثبت در سامانه همیاب دارد.

سردار آدینه وند افزود: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در  تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد با پرسه زنی در خیابان های پرجمعیت،  سوژه های خود را شناسایی و در فرصت مناسبی تلفن های همراه را سرقت کرده است.

فرمانده یگان امداد تهران به انتقال متهم به پلیس پیشگیری تهران خبر داد  و  گفت: با هوشمندی ماموران این یگان  متهم قبل از اینکه موفق به شناسایی سوژه دیگری شود دستگیر و به مراجع انتظامی معرفی شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.