کد خبر : 43249 / /
/

درگیری مسلحانه مرگبار بین 2 طایفه | چند نفر کشته شدند ؟

رئیس دادگاه عمومی دزپارت گفت: به‌دنبال درگیری مسلحانه بین دو نفر در شهر دهدز که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، دستگاه قضایی به موضوع ورود کرد.

درگیری مسلحانه مرگبار بین 2 طایفه | چند نفر کشته شدند ؟

محمد رحیمی رئیس دادگاه عمومی دزپارت امروز در گفت‌وگو با گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌دنبال درگیری مسلحانه بین دو نفر در شهر دهدز که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، دستگاه قضایی به موضوع ورود کرد.

وی با بیان اینکه این درگیری طایفه‌ای بوده است، افزود: در این درگیری که شب گذشته رخ داد، یک نفر بر اثر تیراندازی به قتل رسیده و ضارب متواری شده است.

رئیس دادگاه عمومی دزپارت گفت: با تدابیر ویژه و صدور دستورات لازم به پلیس، هم اکنون امنیت برقرار شده و دستورات لازم در خصوص دستگیری عامل این جنایت صادر شده است.

رحیمی با اشاره به تاکیدات رئیس کل دادگستری بر برخورد دقیق، قاطع و قانونی با جرائم خشن،  بیان کرد: از بزرگان و اعضای فهیم و بردبار دو طایفه انتظار داریم که با وساطت و پادرمیانی، به این اختلاف پایان دهند تا بیش از این شاهد تلفات و خسارات جانی و مالی برای مردم شریف و فهیم و با اصالت شهرستان دزپارت نباشیم‌./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار