کد خبر : 42854 / /
/

باند ۶ نفره سارقان اسلحه به دست منهدم شد | غافلگیری رامین بلوچ و همدستانش

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: باند ۶ نفره سارقان مسلح خودرو در این استان طی سه عملیات جداگانه شناسایی و منهدم شد.

باند ۶ نفره سارقان اسلحه به دست منهدم شد | غافلگیری رامین بلوچ و همدستانش

سردار علی اکبر جاویدان افزود: درپی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو پژو پارس در بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: باتوجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان هرمزگان با تشکیل تیمی باتجربه به محل وقوع سرقت اعزام شده و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی ، یکی از سارقان به‌نام «رامین. الف» معروف به رامین بلوچ را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق صورت گرفته، ۲ نفر از همدستان وی، که دارای سابقه متعدد سرقت بودند و یک مالخر اموال مسروقه به نام اسماعیل ساکن بخش جلگه سیستان وبلوجستان شناسایی شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ۲ تیم از ماموران پلیس آگاهی استان با هماهنگی و دریافت مجوز قضایی به محل موردنظر اعزام شدند که پس از ۷۲ ساعت تعقیب و مراقبت و تلاش شبانه‌روزی و شناسایی مخفیگاه سارقان، در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از سارقان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی متعلق به شاکی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: باتوجه به متواری شدن ۲ سارق دیگر، نهایت آن‌ها در ۲ عملیات منسجم دستگیر و 3 نفر دیگر از اعضای این باند نیز هنگام فرار در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی بدون پلاک نیز که از شهرستان بندرعباس سرقت کرده بودند از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به شناسایی و دستگیری یکی دیگر از اعضا این باند، افزود: با تلاش‌ها و اقدامات فنی و اطلاعاتی انجام شده در استان سیستان بلوچستان و رصد متهمان متواری و مالخران پرونده، نهایت مالخر خودروی سرقتی دوم به نام سلطان ساکن بخش جلگه شهرستان دلگان شناسایی و از مخفیگاه وی خودرو مسروقه کشف شد.

سردار جاویدان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی‌های فنی به سرقت مسلحانه ۲ دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه آب سردکن و چهار حلقه رینگ و لاستیک خارجی و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند که یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تمامی اموال سرقت شده از سارقان کشف و متهمان با تشکیل پرونده بریا سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.