کد خبر : 42839 / /
/

وام فوری | وام فوری یک روزه | وام فوری ارزان

متقاضیان وام فوری این فرصت را از دست ندهند | شرایط دریافت وام فوری 20 میلیونی برای همه مردم

هر سال با نزدیک شدن به ایام اربعین افراد زیادی برای سفر به کربلا و پیاده روی اربعین اقدام می‌کنند. این سفر با وجود رایگان بودن هزینه بر است. به همین دلیل برخی از بانک‌ها برای این سفر زیارتی وام 10 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. بانک ملی یکی از این بانک‌ها است.

متقاضیان وام فوری این فرصت را از دست ندهند | شرایط دریافت وام فوری 20 میلیونی برای همه مردم

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از  وام فوری  می پردازیم.

وام فوری 20 میلیونی دولت به یارانه بگیران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران به آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر حساب ویژه طرح تسهیلاتی «زائران اربعین» را افتتاح کرده باشند، این وام را پرداخت می‌کند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب، باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از تاریخ اول تا پنجم شهریورماه سال جاری، در همراه بام، برای این تسهیلات درخواست بدهند. مبلغ این وام بعد از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات، متقاضیان با تودیع مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان باید بعد از بازگشت از سفر برای تا شش برای پرداخت اقساط اقدام کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط 2 میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که زائران مایل به خرید ارز اربعین باشند می‌توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت 24 ساعته و در بستر اپلیکیشن بله انجام می‌شود. فروش ارز اربعین به صورت حضوری نخواهد بود.

وام فوری

وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا

به منظور دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرد و پس از حداقل سه ماه از افتتاح سپرده برای دریافت این تسهیلات اقدام کرد. حداقل میزان سپرده برای دریافت تسهیلات این طرح، ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات ۹ درصد بوده و ضمانت آن برحسب نظر شعبه و سقف مبلغ تسهیلات متفاوت خواهد بود. ولی به طور کلی ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به ۳۶ ماه می‌رسد

با توجه به سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۳۰ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

افراد واجد شرایط به منظور دریافت این تسهیلات، باید مدارک مورد نیاز اعم از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی را همراه خود داشته و به شعبه ارائه دهند. پس از بررسی شرایط و مدارک، در صورتی که متقاضی واجد شرایط باشد، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی با طی شدن مراحل اداری لازم و دیگر موارد مربوطه و همچنین با تشخیص بانک ، مبلغ این وام به حساب وی واریز خواهد شد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از مشتریان خود که دستگاه‌های پوز فروشگاهی این مجموعه را در اختیار دارند، جشنواره تابستانه «مهر پوز» را برگزار کرده است. در این جشنواره وام قرض الحسنه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

ستاد کل نیروهای مسلح برای سهولت سربازان در ورود به بازار کار، امکان گرفتن وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی را برای آنها فراهم کرده است تا بخشی از مشکلاتشان را حل کند.

 وام فوری بدون سود بانکی

وام قرض‌الحسنه ۱۵۰میلیونی سربازان

اگر به تازگی سربازی‌تان را به پایان رسانده‌اید، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰میلیونی سربازان ماهر را دارید.

هرچند قدیم‌ترها می‌گفتند کسی تا سربازی نرفته، مرد نمی‌شود و دوسال پوشیدن لباس نظام را شرط پختگی می‌دانستند، اما این روزها خدمت سربازی برای خیلی از جوانان یک مانع بزرگ است. جوانی که بعد از گذراندن دانشگاه و گرفتن مدرک، قصد ورود به بازار کار را دارد. اما مجبور است ۲سال سربازی را بگذراند و بعد سراغ کار برود. ستاد کل نیروهای مسلح برای سهولت این سربازان در ورود به بازار کار، امکان گرفتن وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی را برای آنها فراهم کرده است تا بخشی از مشکلاتشان را حل کند. اما این وام به کدام دست از سربازان تعلق می‌گیرد و روش دریافت وام سربازان ماهر چیست؟

برای دریافت این وام قرض‌الحسنه که با سود و کارمزد ۴درصد برای وام‌گیرنده محاسبه می‌شود، باید شرایط موردنظر گرفتن آن را داشته باشید.

سرباز حتما قبل، حین یا بعد از پایان دوران سربازی گواهینامه مهارتی را در یکی از رشته‌های فنی، کشاورزی، هنری، خدماتی، فرهنگی یا صنعتی و… گرفته باشد.

متقاضی باید حتما از دانشسرا، هنرستان عالی، یا آموزشگاه‌های علمی کاربردی فارغ التحصیل شده باشد و حداقل مدرک کارشناسی گرفته باشد.

متقاضی حتما باید کارت معافیت خود را در سال ۱۳۹۷ یا سال‌های بعد از آن گرفته باشد.

اما برای دریافت این وام باید از کجا شروع کنیم؟ اولین قدم برای ثبت درخواست وام سربازی، رفتن تا دفاتر پلیس +۱۰ است. بعد هم باید فرم مربوط به درخواست وام خوداشتغالی سربازان را پر کرده و همراه مدارک موردنیاز تحویل پلیس + ۱۰ دهید. البته هنگام تحویل مدارک ۵۰هزار تومان هم ازتان به عنوان حق‌الزحمه ثبت وام پول می‌گیرند. تمام فرم‌ها به کارگروه خوداشتغالی انتقال داده می‌شود و در صورتی که طرح شما موردتایید قرار بگیرد، پرونده به بانک معرفی شده و از متقاضی وام هم خواسته می‌شود باقی مراحل گرفتن وام را از طریق بانک پیگیری کند. تمام مراحل از جمله معرفی بانک و دیگر مراحل هم از طریق پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.