کد خبر : 42660 / /
/

یکروزه بدون دردسر وام بگیرید | وام فوری 200 میلیونی با کارمزد 7 درصد و اقساط کم برای همه

بانک تجارت به منظور تشویق مشتریان برای افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح وامی تحت عنوان «پویا برتر» را تدارک دیده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که سپرده کوتاه مدت دارند، می‌توانند وام این طرح درخواست بدهند.

یکروزه بدون دردسر وام بگیرید | وام فوری 200 میلیونی با کارمزد 7 درصد و اقساط کم برای همه

وام فوری | وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و… صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد.آخرین اخبار مربوط به وام فوری را در ادامه بخوانید .

سقف فردی تسهیلات اعطایی برای مشتریان حقیقی دارای مجوز کسب 200 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی واجد شرایط 2 میلیارد تومان اعلام شده است. در صورتی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت امکان درخواست این تسهیلات را دارند که چک یا سفته یا گواهی کسر از حقوق داشته باشند. در صورتی که فردی قادر به فراهم کردن یکی از این ضمانت‌ها نباشد، ارائه یک ضامن کاسب دارای پروانه کسب یا چک و سفته یک ضامن معتبر و مورد قبول بانک نیز قبول است.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 7 درصد اعلام شده است.

در صورتی که شخص حقیقی برای این وام درخواست بدهد و براساس تشخیص بانک واجد شرایط دریافت سقف این تسهیلات باشد، مبلغ هر قسط برای وی 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است در طول مدت سپرده گذاری، متقاضیان وام امکان واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. ضمنا سایر ضوابط سپرده کوتاه مدت اعم از محاسبه سود به صورت ماه شمار و عدم تعلق سود در صورت برداشت کمتر از یک ماه، برای این نوع حساب نیز وجود خواهد داشت.

وام فوری

وام فوری یک روزه

افرادی واجد شرایط دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی مهر پوز هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پس انداز یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان گذشته و میانگین مناسب ایجاد شده باشد. ثبت نام کنندگان برای این وام باید ضمن داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد پذیرش بانک نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۶۰ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۶ تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برپایی این جشنواره را تقویت توان مالی دارندگان فعال پوزهای فروشگاهی متصل به این مجموعه و پرداخت وام قرض الحسنه ویژه از محل حساب دستگاه‌های پوز اعلام کرده است. امکان دریافت وام قرض الحسنه جهت خرید کالا و خدمات مورد نیاز از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک برای دارندگان دستگاه‌های پوز و افزایش فروش اقساطی محصولات برای دارندگان دستگاه‌های پوز بانک در قالب قرارداد «پذیرندگی طرح کالا کارت» از جمله دیگر اهداف برپایی این جشنواره هستند.

وام خوداشتغالی بانک رفاه کارگران به افرادی اعطا می‌شود که از بهزیستی یا بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و مورد تایید یکی از این نهادها قرار بگیرند.

به نقل از رده، مشتریان بانک رفاه کارگران که به وام ۱۵۰ میلیون تومانی این مجموعه احتیاج دارند گذشته از ارائه معرفی نامه باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب مذکور، باید حداقل ۱۰۰ هزار تومان در این سپرده نگهداری شود. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۸۴ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.