کد خبر : 42815 / /
/

پیامک اخطار برای متقاضیان مسکن ملی پرند | آخرین فرصت برای واریز دو قسط متقاضیان | کدام متقاضیان از لیست خط می‌خورند؟

شورای مسکن تهران مصوبه‌ای صادر کرده است که بر اساس آن، در صورتی‌ که متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند اقساط (آورده) خود را در مهلت تعیین‌شده پرداخت نکنند، حذف خواهند شد.

پیامک اخطار برای متقاضیان مسکن ملی پرند | آخرین فرصت برای واریز دو قسط متقاضیان | کدام متقاضیان از لیست خط می‌خورند؟

آرش صیادی روز سه‌شنبه  افزود: بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال خواهد شد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند ارسال شده است.

صیادی با اشاره به آغاز ساخت ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در پرند، تصریح کرد: برای تعداد ۳۲ هزار واحدی که تعیین زمین شده برای ۲۷ هزار واحد سازنده تعیین و عملیات اجرایی و ساخت آنها آغاز شده است و برای باقیمانده فرآیند انتخاب سازنده در حال انجام است.منبع: ایرنا

 شورای مسکن استان تهران مصوبه‌ای صادر کرده است که بر اساس آن اگر متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند، اخطار پیامکی واریز مبلغ برای آنها ارسال خواهد شد. پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می‌شود.

آرش صیادی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در این خصوص گفته است: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داده است: بر همین اساس تا کنون ۱۵۰ اظهارنامه برای متقاضیانی که آورده خود را پرداخت نکرده و پیش از این اخطارهای لازم را دریافت کرده بودند، ارسال شده است.

اعتراض مردم به واریز آورده نقدی پیش از سال نو

طی ماه‌های گذشته نیز اخطاری این چنینی برای متقاضیان مسکن ملی در برخی شهرها ارسال شده بود. اسفندماه سال 1401 نیز همزمان با هزینه‌هایی که مردم برای نزدیکی به عید متقبل شده بودند، پیامک واریز آورده اولیه برای متقاضیان ارسال شد و در آن هنگام نارضایتی افراد زیادی را برانگیخت. این در حالی بود که در فاصله کمی متقاضیان مبلغی را واریز کرده بودند.

یکی از شهروندان اردبیلی با گلایه از پیامک‌های دریافتی واریز آورده اولیه در کمتر از یک ماه به مهر گفته بود: این انصاف نیست به فاصله یک ماه ۸۰ میلیون از متقاضی دریافت کنید آن هم در این وضعیت اقتصادی و دقیقاً قبل و بعد عید که حساب اکثر مردم خالی است. اگر اجاره نشین‌ها می‌توانستند هر ماه ۴۰ میلیون تومان پول جور کنند منتی برای ثبت نام در طرح «اقدام ملی» نداشتند.

دهه 80 و 90 و در بحبوحه ثبت نام برای واحدهای مسکن مهر نیز چنین اخطارهایی برای متقاضیان ارسال شد و در نهایت عده‌ای مجبور به کناره‌گیری از تحویل واحدها شدند.

حالا باید دید با وضعیت کنونی اجاره‌بها و سهم آن از حقوق ماهیانه مستاجران چند درصد از مردم موفق به واریز آورده خواهند شد.

تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.