کد خبر : 42628 / /
/

مراحل دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به صورت آنلاین

با این روش آنلاین و بدون دردسر وام ازدواج بگیرید | سورپرایز عالی برای زوج های جوان

باجت پلتفرمی جدید از بانکداری بانک تجارت است که از طریق آن، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی، ارائه آسان و سریع تسهیلات ازدواج و استفاده از راهکار ” الان خرید کن بعداً پرداخت کن” (BNPL)، وجود دارد.

با این روش آنلاین و بدون دردسر وام ازدواج بگیرید | سورپرایز عالی برای زوج های جوان

مدتی است بانک‌ها به دنبال توسعه زیرساخت‌های ارائه خدمات به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت کاملاً دیجیتال هستند. نکته مهم در این فرایند تحول آن است که این صنعت  با تمرکز بر تجربه مشتری، مسیر دریافت خدمات را برایشان تسهیل کنند.

بانک تجارت از جمله بانک هایی است که با همکاری شرکت سیمرغ تجارت، به‌منظور تسهیل در دریافت خدمات مشتری و آسان‌سازی این فرایند، ارائه سریع انواع تسهیلات بانکی بدون حضور در شعبه، صدور و ضمانت سفته به عنوان وثیقه بدون کاغذ بازی و بسیاری از خدمات بانکی و پرداختی که شما را از مراجعه به شعبه بی نیاز می کند،  در اپلیکیشن باجت فراهم کرده است.

باجت به عنوان یک راه ارتباطی بین بانک تجارت و مشتریان خرد آن، خدماتی نوین ارائه خواهد کرد. در حال حاضر دو خدمت BNPL اعتباری و وام ازدواج به‌ صورت کاملاً آنلاین در این اپلیکیشن عرضه شده ‌است و خدمات بیشتری هم در آینده ارائه خواهد کرد.

مراحل دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به صورت آنلاین

بانک تجارت با هدف کاهش این دغدغه ، بهبود تجربه مشتری و به عنوان بخشی از برنامه خود در آسان‌سازی دریافت تسهیلات بانکی، دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب امکان پذیر ساخته است.

دریافت وام ازدواج در واقع همان مدلی است که در شعبه انجام می‌شود، با این تفاوت که قبلاً مشکلاتی وجود داشت اما در این اپلیکیشن برطرف شده است و فرد بعد از تقاضای وام ازدواج در پورتال بانک مرکزی، بانک و شعبه مورد نظر خود را انتخاب می‌کند و اگر در این مرحله شعبه دیجیتال بانک تجارت را انتخاب کنند وارد فرایند گرفتن وام از طریق باجت خواهند شد، که پس از آن پیامی برای فرد ارسال و پس از نصب اپ باجت وارد قسمت وام ازدواج خواهند شد. پس از آن اعتبارسنجی‌های لازم انجام شده و تعداد ضامن‌ها نیز به فرد اعلام می‌شود. که در همین اپ می‌توان ضامنین را معرفی کند. پس از این مرحله پیامی برای ضامن ارسال می‌شود و در صورت تأیید ضامنین که با امضای دیجیتال اتفاق می‌افتد، وام به حساب فرد واریز خواهد شد .

داشتن تابعیت ایرانی، ثبت رسمی ازدواج در ۲۴ ماه گذشته و عدم دریافت تسهیلات ازدواج تاکنون سه شرط برای دریافت غیرحضوری وام ازدواج در باجت است که در این گزارش مراحل دریافت غیرحضوری وام ازدواج از این طریق مورد بررسی قرار گرفته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.