کد خبر : 42316 / /
/

کشف ۱۱۰ کیلو شیشه در یک منزل مسکونی | مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر لو رفت

دپوی ۱۱۰ کیلو شیشه در مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۱۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم شیشه در بازرسی از یک باب منزل مسکونی خبر داد.

کشف ۱۱۰ کیلو شیشه در یک منزل مسکونی | مخفیگاه قاچاقچی مواد مخدر لو رفت

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک قاچاقچی مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهم با تهیه مواد مخدر شیشه از یکی از کشورهای همسایه پخش آن در نقاط مختلف شهر تهران می‌پردازد.

سرهنگ باباپور بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی به دست آمد متهم در یکی از محلات جنوب تهران مخفیگاهی برای خود تهیه و محموله‌های شیشه را در این مکان دپو کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و کسب مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم مخفیگاه متهم بازرسی و ۱۱۰ کیلو و ۳۰۰ گرم شیشه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ باباپور در پایان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.