کد خبر : 42099 / /
/

مردی که به آرایشگاه‌های زنانه با قمه حمله می کرد اعدام شد | ایجاد رعب و وحشت و سرقت‌های خشن از زنان

شرور سابقه‌داری که با ورود به اماکن زنانه با تهدید قمه و چاقو دست به سرقت اموال زنان می‌زد، به دار مجازات آویخته شد.

مردی که به آرایشگاه‌های زنانه با قمه حمله می کرد اعدام شد | ایجاد رعب و وحشت و  سرقت‌های خشن از زنان

 از اواسط سال ۱۴۰۰ مأموران پلیس و اطلاعات شهرستان دزفول در جریان سرقت‌های خشن مردی قرار گرفتند که با ورود به اماکن زنانه زورگیری و ایجاد رعب و وحشت می‌کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که سارق خشن با شناسایی باشگاه‌ها، آرایشگاه و دارالقرآن که زنان به آنجا رفت‌وآمد داشتند، وارد این اماکن می‌شد و با تهدید زنان با قمه و چاقو اموال و طلاهای آنها را سرقت می‌کرد.

از آنجا که سرقت‌های این مرد باعث ایجاد رعب و وحشت در میان زنان در دزفول شده بود، تحقیقات تخصصی برای شناسایی و دستگیری او آغاز شد. مأموران موفق شدند در جریان بررسی‌های اطلاعاتی هویت این فرد را شناسایی کنند. تحقیقات نشان می‌داد که او مجرمی سابقه‌دار است که چندین‌بار به جرم قاچاق مواد مخدر، سرقت و نگهداری سلاح غیرمجاز دستگیر و زندانی شده بود.

با شناسایی مخفیگاه این مرد، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. با توجه به حساسیت پرونده و رعب و وحشتی که متهم در شهر به‌وجود آورده بود، رسیدگی به پرونده او به‌صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

به‌ گفته علی دهقانی رئیس‌ کل دادگستری خوزستان، این فرد با توجه به تعداد بالای شاکیان پرونده و همچنین ایجاد رعب و وحشت و احساس ناامنی به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض به اعدام محکوم شد که پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور، وی صبح دیروز به دار مجازات آویخته شد.

منبع: روزنامه همشهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.