کد خبر : 41869 / /
/

فروش اقساطی خودروهای چینی به قیمت نمایندگی در ایران | اقساط ۳۰ ماهه با پیش پرداخت کم + لینک ثبت نام مرداد ۱۴۰۲

طرح فروش اقساطی خودروهای چینی کرمان موتور ویژه مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.

فروش اقساطی خودروهای چینی به قیمت نمایندگی در ایران | اقساط ۳۰ ماهه با پیش پرداخت کم + لینک ثبت نام مرداد ۱۴۰۲

کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی خودروهای چینی به قیمت نمایندگی را صادر کرد. متقاضیان می‌توانند در اقساط ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه قیمت خودروهای چینی را پرداخت کنند.

فروش اقساطی خودروهای چینی به قیمت نمایندگی

کرمان موتور فروش اقساطی شاسی بلند چینی یعنی جک اس ۳ را فراهم کرده است. همچنین جک جی ۴ نیز به صورت اقساطی به فروش می‌رسد اما جک اس۵ تنها به صورت نقدی عرضه شده است. در جدول زیر شرایط ثبت نام کرمان موتور ویژه مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید. گفتنی است که قیمت‌های درج شده به تومان است.

سایت ثبت نام کرمان موتور ویژه جک

نحوه واریز وجه کرمان موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir/ امکان پذیر است.

فروش نقد و اقساطی جک برای چه کسانی است؟

ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه که در خردادماه برای خرید محصولات کرمان موتور اقدام کردند و پیامک امکان واریز وجه برایشان ارسال شده است، می توانند تا شنبه ۱۴ مردادماه  با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام کنند./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.