کد خبر : 41688 / /
/

دستگیری گروگان گیر مسلح در سراوان | ماجرای وحشت آور ربودن مرد 50 ساله

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری گروگان گیر مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

دستگیری گروگان گیر مسلح در سراوان | ماجرای وحشت آور ربودن مرد 50 ساله

سردار دوستعلی جلیلیان روز شنبه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی همراه با تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از خیابان های سراون موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی ناشناس با یک دستگاه خودرو سواری پلاک مخدوش مرد ۵۰ساله‌ای را که در یکی از خیابان‌های شهر در حال تردد بوده را پس از تیراندازی هوایی با اسلحه کلاش ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی قبلی او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل که تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، از همان لحظات اولیه تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی تاکید کرد: سرانجام با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، محل اسارت این گروگان در یکی از محلات شهرستان سروان شناسایی و فرد ربوده شده در کمتر از ۱۲ ساعت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار جلیلیان گفت: در این رابطه فرد اصلی این گروگانگیری نیز با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی در مخفیگاهش دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.