کد خبر : 41471 / /
/

لو رفتن زندگی پنهانی قاتل فراری در یک روستا

قاتل فراری بعد از یک ماه در یکی از روستاهای مهرستان دستگیر شد.

لو رفتن زندگی پنهانی قاتل فراری در یک روستا

سرهنگ کارآگاه محمدرضا نصیری رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر گفت: اوایل تیر ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان مهرستان بلافاصله اقدامات اولیه پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، متهم به دلایل اختلافات قبلی مقتول را با سلاح گرم به قتل رسانده و به سرعت از محل متواری شده است که کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در یکی از مناطق روستایی شهرستان مهرستان شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم و هماهنگ در روستای کوران دستگیر کردند.

سرهنگ نصیری با اشاره به اعتراف قاتل به بزه ارتکابی خاطرنشان کرد: قاتل در بازجویی های اولیه انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلافات قبلی عنوان کرد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.