کد خبر : 40868 / /
/

راز قتل فجیع مرد جوان به دست پسرش فاش شد | قاتل دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل و دستگیری ضارب مقتول در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

راز قتل فجیع مرد جوان به دست پسرش فاش شد | قاتل دستگیر شد

سرهنگ جعفر نفر اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به واحد گشت کلانتری ۱۱ و اعلام خبری مبنی‌ بر فوت پدرش در اثر نزاع و درگیری که در فن‌آوران شهرکرد به وقوع پیوسته است بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه با بررسی دقیق موضوع و تحقیق از فرد مراجعه‌کننده به گشت کلانتری ۱۱ که این اتفاق را اینگونه بیان کرد که «پدرم به فن آوران رفته بود که پس از اتمام کار در ورودی فن‌آوران با فردی به هویت معلوم درگیر شده و با هم نزاع کرده و توسط حاضرین از هم جدا شده‌اند و بعد به منزل مراجعه و از ناحیه سر اعلام ناراحتی کرد که وی را به مرکز درمانی منتقل کردیم ولی متأسفانه فوت کرد.»

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و اخذ اظهارات شاهدان یک نفر در ارتباط با این پرونده در کمتر از ۶ ساعت پس وقوع حادثه شناسایی شد.

نفر بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی متهم طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد که در همان بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پس از تکمیل تحقیقات پلیس متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد تصریح کرد: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به حقوق یکدیگر می‌تواند از وقوع جرایم این‌چنینی جلوگیری کند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.