کد خبر : 41469 / /
/

خبر خوش حال کننده برای مستاجرها | وام اجاره مسکن چه کسانی 2 برابر می شود ؟

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد و اعلام کرد: مبلغ این وام در کلانشهرها به ۱۲۰ میلیون تومان و سایر شهرها به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

خبر خوش حال کننده برای مستاجرها | وام اجاره مسکن چه کسانی 2 برابر می شود ؟

امیرحسین ثروت‌جو از افزایش ۱۰۰ درصدی وام ودیعه مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد و گفت: مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند.

وی افزود: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

به گفته ثروت‌جو، متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می‎توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این تسهیلات قبلا ۶۰ میلیون در کلانشهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده، افزایش یافته است./اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.