کد خبر : 41449 / /
/

حراج تابستانه ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه | فروش اقساطی هایما و تارا با شرایط باورنکردنی

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.

حراج تابستانه ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه | فروش اقساطی هایما و تارا با شرایط باورنکردنی

اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۲ آغاز شد.

  فروش فوری ایران خودرو سامانه یکپارچه مرداد

ایران خودرو اطلاعیه تکمیل ثبت نام هایما S۵، تارا اتوماتیک و وانت دوگانه سوز آریسان را منتشر کرد. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام  فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو عرضه شده در ثبت نام مرداد ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودروها ۳ ماهه اعلام شده است.

اولین+فروش+فوق+العاده+ایران+خودرو+در+مرداد+۱۴۰۲+++فروش+هایما+و+تارا+با+تحویل+۹۰+روزه+++لینک+ثبت+نام

مهلت واریز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو مرداد 1402

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو مرداد 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو سامانه یکپارچه مرداد

طبق اعلام ایران خودرو این طرح ثبت نام خودرو ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند./اقتصادآنلاین

 سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com سامانه ای است که به منظور ثبت نام و خرید خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است. متقاضیانی که قصد خرید خودرو از شرکت های خودروسازی را دارند، می بایست با ورود به این سامانه و انجام فرایند ثبت نام در بخش مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند.

به همین دلیل در این مقاله سعی شده است تا به معرفی سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت پرداخته شود و جزئیات بیشتری از آن شامل نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی sale.iranecar.com و ثبت نام در این سایت ارائه شود تا متقاضیان خرید خودرو از آن آگاه گردند.

سامانه یکپارچه فروش خودرو چیست

طبق روالی که در این مدت در حال اجرا بوده است، متقاضیان خرید خودروهای داخلی شرکت های ایران خودرو و سایپا باید به سایت فروش محصولات هر یک از این شرکت ها مراجعه کنند و در طرح مورد نظرشان نام نویسی نمایند تا پس از برنده شدن در قرعه کشی بتوانند با پرداخت هزینه تعیین شده، صاحب خودرو شوند. اما متاسفانه این روند با نارضایتی هایی نیز همراه بوده است که اکنون این شکایات و گله مندی ها منجر به اتخاذ راهی جدید برای ثبت نام خودرو شده است.

به همین دلیل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای افزایش رضایت مردم و ایجاد شفافیت در فروش و ثبت نام خودرو، اقدام به راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو نمود تا فروش تمامی خودروها و نام نویسی هایی که از طریق سامانه های فروش شرکت های خودرو سازی از جمله سایپا، ایران خودرو، بهمن موتور و ... انجام می شوند، متوقف شده و متقاضیان تنها از طریق این سامانه ثبت نام و خرید خودرو انجام شود.

در حال حاضر براساس اطلاعیه جدید و اینکه این سامانه غیرفعال شده است، دیگر ثبت نامی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com انجام نمی شود و متقاضیان می بایست برای ثبت نام و خرید خودرو از شرکت های خودروسازی به سامانه فروش شرکت خودروسازی مورد نظر خود یا سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی مراجعه نمایند.

به محض اینکه سامانه یکپارچه فروش خودرو راه اندازی شود، در این مقاله اطلاع رسانی های لازم انجام می شود، زیرا هدف اصلی این سامانه حمایت از مصرف کنندگان است تا بر تمامی فرایندهای فروش خودروهای داخلی نظارت داشته باشند و هر گونه فروش خارج از سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت و بدون هماهنگی با این سازمان، مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام ما کلیک کنید

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

سامانه یکپارچه فروش خودرو ​به نشانی sale.iranecar.com است که از زیر نظر سازمان وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده بود و تمامی فرایند ثبت نام و فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو​ انجام می گرفت. در حال حاضر این سامانه غیر فعال شده است اما به محض راه اندازی مجدد این سامانه متقاضیان می توانند از طریق نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com که در این بخش ارائه شده است، به این سامانه دسترسی داشته باشند.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو

آدرس sale.iranecar.com را در مرورگر خود بنویسید تا به صورت مستقیم به سایت یکپارچه فروش خودرو وارد شوید.

حال گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه ورود منتقل شوید.

ورود به سایت یکپارچه خودرو

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را بنویسید تا وارد سامانه و صفحه شخصی خود شوید.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تغییر خودرو در سامانه یکپارچه مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

همانطور که گفته شد در حال حاضر ثبت نام و خرید خودرو از شرکت های خودروسازی از سامانه های فروش مربوط به این شرکت ها انجام می شود و سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com فعال نمی باشد. در ادامه این بخش، نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com قرار گرفته است تا به محض راه اندازی مجدد این سامانه متقاضیان بتوانند فرایند ثبت نام خودرو از شرکت های خودروسازی را بدون مشکل از طریق این سامانه انجام دهند.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

ابتدا به سایت sale.iranecar.com بروید و روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک کنید و در صفحه اصلی سایت، گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

در برگه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن را وارد کنید و گزینه ثبت نام را بزنید.

ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

حال به صفحه تکمیل اطلاعات ثبت نام می روید که باید مشخصات کامل خود را وارد نمایید و روی ذخیره کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه sale.iranecar.com

یکی از اطلاعات لازم هنگام ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه، وارد کردن کد شهرداری محل سکونت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این ماه مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

زمان ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو

تمام متقاضیانی که شرایط ثبت نام و خرید خودرو را داشته باشند، می توانند در زمان مشخص شده به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com مراجعه نمایند و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند. البته همان طور که در بخش های قبلی گفته شد، این سامانه در حال حاضر غیر فعال شده است، و متقاضیان می بایست ثبت نام و خرید خودرو را در سامانه های فروش مربوط به شرکت خودروسازی مورد نظر خود انجام دهند.

به محض اینکه ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شود، اطلاع رسانی های لازم در این بخش از مقاله صورت می گیرد.

به متقاضیانی که قصد خرید خودرو از بورس کالا را دارند، پیشنهاد می شود مقاله زیر را مطالعه نمایند تا از زمان ثبت نام و شرایط خرید خودرو از بورس کالا مطلع شوند.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

برای خرید خودرو و ثبت نام در سامانه های فروش خودرو متقاضیان می بایست دارای شرایط به خصوصی باشند تا بتوانند فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند. در این بخش از مقاله شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو ارائه شده است تا متقاضیان به محض راه اندازی مجدد این سامانه، از شرایط ثبت نام در آن مطلع بوده تا بدون مشکل بتوانند فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد.

با هر کد ملی فقط یک خودرو می توان ثبت نام کرد.

متقاضی گواهینامه رانندگی خودرو داشته باشد.

سن ثبت نام کننده بالای 18 سال باشد.

متقاضیان شرکت در طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش نباید پلاک فعال انتظامی به نام خود داشته باشند.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

نبود امکان صلح در قراردادهای فروش

مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا صحت سنجی می شوند.

طبق دستور پلیس راهور ناجا، مشتریان باید اطلاعات فردی و آدرس خود را در سامانه احراز محل سکونت که همان سامانه سخا نظام وظیفه است، ثبت نماید و همچنین در صورتی که بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید این اطلاعات را در سامانه به روز کند.

آدرس درگاه پرداخت اینترنتی باید بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم فقط با کلمه https شروع و با عبارت shaparak.ir به پایان رسد.

از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ متقاضیان با علم به کلیه مسئولیت های مرتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش؛ اقدام به ثبت نام می نمایند.

نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

تمام متقاضیانی که واجد شرایط ثبت نام و خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو هستند، می توانند پس از ایجاد حساب کاربردی و ثبت اطلاعات خود در این سایت، به انتخاب خودرو مورد نظرشان بپردازند. به همین جهت در ادامه این بخش، نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ارائه شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.