کد خبر : 41279 / /
/

وام اجاره مسکن | وام ازدواج | وام فرزندآوری

سورپرایز جذاب برای کارمندان مجرد | جزییات وام ۵۰ میلیونی ازدواج ویژه کارمندان

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

سورپرایز جذاب برای کارمندان مجرد | جزییات وام ۵۰ میلیونی ازدواج ویژه کارمندان

محمد بنی حسن با تأکید بر لزوم توجه به سطح رفاه کارکنان، یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری ذکر کرد و افزود: اگرچه لازم است تمامی سازمانها و دستگاهها شرایط تسهیل این دو امر مهم را فراهم سازند؛ اما شهرداری تهران نه تنها هیچگاه از این مسئله غافل نبوده؛ بلکه با اجرای سیاست‌های تشویقی درصدد اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بوده است.

وی از جمله تصمیمات حمایتی اتخاذ شده در شهرداری تهران را رونمایی از «بسته خرسند ساز» و تخصیص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عنوان کرد و گفت: پرداخت وام فوری، اعطای امتیاز استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی به مقصد مشهد مقدس خارج از سهمیه تورهای گردشگری و امکان بهره مندی از تالارهای پذیرایی شهرداری تهران با تخفیف حداکثری، از جمله بخشهای «محور همیار بسته خرسند ساز» است که هم اکنون در راستای تشویق به امر ازدواج درحال اجرا است.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج به قید فوریت، بدون سپرده گذاری و بی نیاز از حضور در بانک آغاز شده است.

بر اساس گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، وی افزود: کارکنانی که تاریخ ازدواج آنان پس از رونمایی از بسته خرسند ساز بوده می توانند صرفا با ارائه اسناد هویتی به واحدهای رفاهی از ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۴ درصد با بازپرداخت ۳۶ ماهه برخوردار شوند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.