کد خبر : 40068 / /
/

سرقت طلاهای پرستار تهرانی | شاید باور نکنید ولی این زن دزد ۳۰ میلیارد تومانی است! + عکس

خانم نظافتچی که با همدستی پسر جوان سناریوی سرقت طلاهای خانم پرستار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را طراحی واجرایی کرده بودند با تلاش کارآگاهان تیزهوش شهریار دستگیر شدند.

سرقت طلاهای پرستار تهرانی | شاید باور نکنید ولی این زن دزد ۳۰ میلیارد تومانی است! + عکس

خانم نظافتچی که با همدستی پسر جوان سناریوی سرقت طلاهای خانم پرستار به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را طراحی واجرایی کرده بودند با تلاش کارآگاهان تیزهوش شهریار دستگیر شدند.

روزنامه ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از ۱۵ خرداد ماه امسال کلید خورد و از زمانی قوت گرفت که سرپرستار یکی از بیمارستان های تهران به همراه همسرش به اداره پلیس مراجعه کرد و مدعی شدند که مقدار قابل توجهی طلا واشیاء گران قیمت به ارزش ریالی ۳۰میلیارد ریال از خانه اشان سرقت شده است.

اشک های خانم پرستار

خانم پرستار درحالی که چشم اش پر از اشک  بود گفت : حاصل سالها تلاش من و همسرم این اموال بود تا بتوانیم با فروش آن خانه بخریم که یه شبه به سرقت رفته است.

این پرونده طولی نکشید که دراختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت در شهریار قرار گرفت .

تحقیقات اولیه از محل سرقت نشان می‌داد که سارق به راحتی و با داشتن کلید وارد خانه شده و سپس دست به سرقت زده است.

شناسایی دزد آشنا

کارآگاهان با این فرضیه که سارق یک فرد آشنا بوده است تحقیقات خود را به صورت پنهانی ادامه دادند تا اینکه به زن جوان رسیدند که به عنوان نظافتچی در خانه رفت وآمد داشت.

در یک عملیات غافلگیرانه کارآگاهان با هماهنگی بازپرس به خانه زن نظافتچی رفتند و توانستند تعدادی از اموال سرقت شده را آنجا پیدا کنند.

زن جوان که به شدت شوکه شده بود به اداره پلیس منتقل شد ودر بازجویی ها به سرقت خود با همدستی مرد جوانی اعتراف کرد.

، سرهنگ فضل سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایران با اشاره با اینکه خوشبختانه با اینکه تعدادی از اموال سرقت شده به شهرستان منتقل شده بود اما با تلاش کارآگاهان همه ی اموال بازگردانده شد گفت:  هم اکنون صددرصد اموال سرقت شده  به مالباخته تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه زن نظافتچی که ۳۰ سال سن دارد در اظهارات خود مدعی است که از چند سال قبل درخانه مالباخته کار می‌کرد و اعتماد صاحبخانه را به خود جلب کرده طوری که همیشه کلید دراختیار داشته و به خانه رفت و آمد داشته است .

او مدعی است من به صورت اتفاقی وقتی با خانم صاحبخانه کار داشتم وارد اتاق شدم و طلاها را دیدم و از وقتی این همه طلا را یکجا دیده بودم وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلاها را سرقت کنیم.

مالباخته که وقتی فهمید خدمتکار خانه اش دزد طلاهایش است درحالیکه از شنیدن این موضوع شوکه شده و باور نداشت که او سارق باشد گفت : من هیچ وقت فکر نمی کردم این زن دزد باشد او دو سه سال درخانه من رفت وآمد داشت و کاملا به او اعتماد داشتم.

توصیه پلیس

سرهنگ سواری پور در پایان به شهروندان توصیه کرد به هیج عنوان اموال قیمتی خود را در خانه نگهداری نکنند و از راه دادن افراد غریبه به حریم خصوصی خود خودداری کنند. بیشتر سناریوهای سرقت زمانی رخ می‌دهد که مالباختگان خود نیز در سرقت اموالشان دچار سهل انگاری هستند رعایت اصول امنیتی برای پیشگیری از سرقت یک موضوع لازم و ضروری در سبد خانوارها به شمار می رود .

+این+زن+دزد+۳۰+میلیارد+تومانی+باشد+++عکس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.