کد خبر : 40041 / /
/

سرقت یک کیلو طلا و جواهر توسط نظافتچی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

سرقت یک کیلو طلا و جواهر توسط نظافتچی

سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرک اندیشه شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و آنان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که فردی به عنوان نظافتچی به منزل شاکی مراجعه داشته و در زمان سرقت نیز در محل حضور داشته است. در همین راستا نیز تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، طی عملیاتی در مخفیگاهش واقع در شهرستان اندیشه شهریار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت:‌ این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.

عزیزی با بیان اینکه این فرد بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهرات وساعت های گران قمیت مجموعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به سرقت برده بود، گفت: متهم در اعترافاتش گفت که طلا و جواهرات مذکور را به یکی از استان‌های کشور منتقل کرده که با هماهنگی صورت گرفته جواهرات مذکور نیز کشف شده و به مالباخته تحویل داده شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همدست دیگر متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است./ ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.