کد خبر : 39778 / /
/

درگیری طایفه‌ای وحشتناک در کردستان | 12 نفر زخمی شدند

ددرگیری طایفه‌ای ر روستای قزلبلاغ بخش سارال شهرستان دیواندره باعث رخمی شدن ۱۲ نفر از اهالی این روستا شد.

درگیری طایفه‌ای وحشتناک در کردستان |  12 نفر زخمی شدند

شامگاه شنبه درگیری طایفه‌ای در روستای قزلبلاغ بخش سارال شهرستان دیواندره رخ داد که طبق شنیده ها به دلیل استفاده از اسلحه ساچمه‌زنی 12 نفر از اهالی این روستا زخمی شدند.

بر اساس گفته اهالی روستا این درگیری به دلیل اختلافات چند ساله 2 طایفه این روستا با هویت معلوم بر سر مرتع رخ داد و چند ساعت ادامه داشته است که در نهایت با دخالت بخشدار، نیروهای انتظامی و سپاه خاتمه یافت و آرامش به منطقه بازگردانده شد.

ادریس عبودی، بخشدار سارال دیواندره در این رابطه در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار رکنا در استان کردستان ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: نزاع صورت گرفته بین دو طایفه در روستای قزلبلاغ بر سر مرتع بود که خوشبختانه با ورود به موقع از ادامه آن جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه این درگیری زمینه ادامه و بزرگ‌نمایی موضوع را داشت افزود: به محض اطلاع از موضوع شخصاً به همراه نیروهای سپاه و بسیج  به محل رفتیم و در میان مردم حضور پیدا کرده و ضمن دعوت دو طایفه به آرامش، میزان مراتع را نیز مشخص و موضوع را حل و فصل کردیم.

بخشدار بخش سارال دیواندره در رابطه با حال مصدومین این اتفاق گفت: خوشبختانه افراد زخمی شده نیز پس از انتقال به بیمارستان و مداوا، ترخیص و اکنون حال عمومی آنها خوب گزارش شده است./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.