کد خبر : 39726 / /
/

قتل وحشتناک پسر نوجوان کرجی در درگیری خونین

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از به قتل رسیدن یک نوجوان ۱۶ ساله در درگیری بین چند نوجوان در منطقه رجایی شهر کرج خبر داد.

قتل وحشتناک پسر نوجوان کرجی در درگیری خونین

 سرهنگ حکمت اله شجاعی در خصوص این خبر گفت: 12خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی که در آن یک نوجوان ۱۶ ساله به قتل رسیده بود به پلیس آگاهی استان اعلام و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در همان بررسی های اولیه هویت قاتل شناسایی و با انجام روش های پلیسی متهم به پلیس آگاهی استان هدایت شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: علی رغم انکار های اولیه متهم به ارتکاب قتل، اما با مشاهده مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و ارتکاب قتل به وسیله وارد آوردن ضربه چاقو به مقتول را تایید کرد.

سرهنگ شجاعی در پایان عدم نظارت خانواده ها بر رفتار جوانان و نوجوانان را بخش مهمی از وقوع حوادث تلخ این چنینی عنوان کرد و گفت: خانواده ها بایستی با نظارت مستمر بر رفتار نوجوانان و جوانان از گرفتار شدن آنها در حوادث ناگوار این چنینی پیشگیری شود./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.