کد خبر : 39733 / /
/

قیمت دلار در بازار سقوط کرد | دلار آستانه ورود به کانال 46 هزار تومانی‌‌

کاهش قیمت در بازار ارز سرعت بیشتری به خود گرفته است و دلار غیررسمی در آستانه ورود به کانال 46 هزار تومانی قرار دارد.

قیمت دلار در بازار سقوط کرد | دلار آستانه ورود به کانال 46 هزار تومانی‌‌

کاهش قیمت در بازار ارز سرعت بیشتری به خود گرفته است و دلار غیررسمی در آستانه ورود به کانال 46 هزار تومانی قرار دارد.

ریزش قیمت دلار که طی چند روز گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته است، در معاملات یک ساعت گذشته دلار غیر رسمی از 48 هزار و 500 تومان به 47 هزار و 100 رسیده است و در حال حاضر تقاضای خرید ندارد.

پیش‌بینی می‌شود در صورتی که روند کاهش قیمت دلار به همین صورت ادامه پیدا کند، دلار وارد کانال 46 هزار تومانی شود.

‌با افت قیمت دلار که طی ساعات گذشته روند سریعتری به خود گرفته است، قیمت طلا و سکه نیز با افت همراه شده و طی یک ساعت گذشته سکه نیز با کاهش شدیدی روبرو شده است.

 در همین زمینه، کشتی آرا، فعال بازار سکه و طلا، می گوید: قیمت سکه تمام بهار آزادی طی یک ساعت گذشته، 500 هزار تومان کاهش یافته است.

قیمت سکه نیز به کانال 26 میلیون تومان وارد شده و انواع دیگر سکه نیز ‌کاهش قیمت دارند.

دلار ۴۷ هزار تومانی هم مشتری ندارد!

امروز انواع ارز روند نزولی قیمت خود را مانند روزهای گذشته ادامه داد اما با وجود پایین‌ آمدن قیمت، مشتری در بازار ارز نیست.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز ارز، روند کلی قیمت‌ها مانند روزهای گذشته نزولی بود و با این وجود رغبتی در بین مردم و مشتریان همیشگی این بازار نیست. به نظر می‌رسد بازار به اصطلاح فعالان آن قفل شده و همچنان انتظارات قیمتی به سمت نرخ‌های پایین‌تر وجود دارد.

قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد با حدود هزار تومان کاهش مواجه شده و به کانال ۴۷ هزار تومانی رسیده است. نرخ این ارز بین دلالان کنار خیابان و میدان فردوسی، سبزه میدان و کانال‌های تلگرامی از ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۷ هزار ۸۰۰ تومان متفاوت است.

از سوی دیگر، قیمت هر یورو در این بازار به ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته و هر درهم نیز تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمده است که نسبت به روزهای گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.

البته در مرکز مبادله نیز همین روند نزولی ادامه داشت. چرا که هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان معامله شد که کاهش نسبی را در قیاس با نرخ دیروز تجربه کرد.

نرخ اسکناس یورو و حواله آن نیز به ترتیب به ۴۵ هزار و ۱۵۹ تومان و ۴۱ هزار و ۵۳ تومان کاهش یافت. هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۴۳۳ تومان و حواله آن نیز ۱۰ هزار و ۳۹۴ تومان قیمت‌گذاری و معامله شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.