کد خبر : 39539 / /
/

وام | وام مسکن | وام مسکن کارمندان

کارمندان مستاجر از این بانک وام بگیرند | شرایط دریافت وام 30 میلیونی مسکن

موسسات، اصناف و شرکت‌هایی که مشتری بانک مسکن بوده و مایل به رفع نیازهای فوری تمام پرسنل و کارمندان خود هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «کارگشا»ی این مجموعه استفاده کنند.

 کارمندان مستاجر از این بانک وام بگیرند | شرایط دریافت وام 30 میلیونی مسکن

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند. لازم به ذکر است که این مبلغ وام برای اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و موسسات مختلف تدارک دیده شده است. متقاضیانی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. کارکنان بانک‌ها می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 12 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن میزان هر قسط 2 میلیون و 822 هزار و 290 تومان است. کل سود تسهیلات، 3 میلیون و 867 هزار و 476 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 33 میلیون و 927 هزار و 476 تومان خواهد بود.

مطالب مفید و مختصر درباره بانک مسکن

بانک مسکن سال 1358 از ادغام بانک‌های رهنی ایران، ساختمان، شرکت سرمایه گذاری‌های ساختمانی بانک‌های ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن تشکیل شد. هم اکنون این مجموعه با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن شامل تسهیلات، افتتاح حساب جاری، صدور انواع ضمانت نامه‌ها، حوالجات، خدمات چک فاکس، چک مسافرتی، انواع امور ارزی و اعتبار اسنادی و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت دارد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر بانک مسکن جشنواره شهید رجایی و … را به دست آورد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.