کد خبر : 39315 / /
/

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری سفر | شرایط وام 5 میلیونی بدون ضامن

همزمان با خجسته میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تفاهم‌نامه پرداخت وام کمک هزینه سفر عتبات عالیات برای دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های دولتی بین رئیس صندوق رفاه دانشجویان و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور منعقد شد.

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری سفر | شرایط وام 5 میلیونی بدون ضامن

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی مشخص می‌شود. در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) جلسه‌ای با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور و همچنین معاون اداری مالی و مدیریت منابع، معاون برنامه‌ریزی و امور سرمایه‌گذاری و مدیران بودجه و امور حقوقی صندوق رفاه دانشجویان و هیات مدیره بانک توسعه تعاون برگزار و تفاهم‌نامه پرداخت وام کمک هزینه سفر عتبات عالیات برای دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های دولتی بین رئیس صندوق رفاه دانشجویان و مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور منعقد شد.

رئیس صندوق رفاه در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام بر ارائه خدمات رفاهی مطلوب و آسان به دانشجویان به منظور لزوم تقویت ابعاد معنوی زیست دانشجویی تاکید و سفر به عتبات عالیات را یکی از جلوه‌های اصلی تقویت ابعاد دینی و فرهنگی نسل جوان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که در سایر زمینه‌ها نیز خدمت به دانشجویان بیش از پیش ادامه یابد.

مسعود گنجی گفت: تسهیلات مذکور تا سقف ۵ میلیون تومان خواهد بود که به صورت برخط و بدون نیاز دانشجو به حضور در شعب بانک انجام می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون نیز خدمت آسان به مردم و دانشجویان (تسهیل گری) را از اهداف بانک توسعه تعاون دانست و برای هرگونه همکاری در راستای خدمت به دانشجویان مستعد و آینده ساز کشور در چهارچوب قوانین و مقررات صندوق رفاه دانشجویان اعلام آمادگی کرد.

منبع: ایسنا

ثبت نام وام فوری 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

مشتریانی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند، بهتر است از طرح «احسان» این مجموعه استفاده کنند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

 به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام طرح احسان هستند باید حداقل یک ماه از خواب سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 100 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. اما به این وام کارمزد تعلق می‌گیرد و میزان آن نیز چهار درصد است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که افراد امکان واگذاری امتیاز این تسهیلات را به خانواده یا پرسنل خود دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 904 هزار و 797 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 576 هزار و 692 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 212 میلیون و 647 هزار و 692 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی به عنوان یک مجموعه تخصصی با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن در بیست و یکم خردادماه سال 1312 شکل گرفت. این مجموعه تاکنون به منظور حمایت از بخش کشاورزی کشور انواع تسهیلات و خدمات را به کشاورزان واجد شرایط ارائه داده است.

هم اکنون این مجموعه با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود انواع خدمات عمومی، اختصاصی، وام و تسهیلات، تکریم مشتریان و … را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه خادمین گلستانی نمی‌توانند همانند خادمان ساکن در مشهد مقدس هر هفته در حرم مطهر امام رضا(ع) حضور پیدا کنند، ادامه داد: به همین دلیل خادم‌یاران گلستانی هر ماه یک روز و در مجموع ۱۲ جلسه در سال را برای خدمت به حرم مشرف شده و باقی خدمت خود را با توجه به تخصصی که دارند برای رفع نیاز محرومان و نیازمندان استان سپری می‌کنند.

مدیر کانون خدمت رضوی گلستان با تأکید بر اینکه خادم‌یاران گلستانی در دو گروه تخصصی و عمومی سازماندهی شده‌اند، افزود: تعداد خادم‌یاران متخصص یک هزار و ۶۵۰ نفر و خادم‌یاران کانون‌های عمومی ۲ هزار و ۸۵۰ نفر هستند.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه خدمت رضوی نام برد و افزود: در سال جاری ۱۲۵ نفر با هماهنگی بنیاد کرامت که زیرمجموعه آستان قدس رضوی است به بانک‌های عامل جهت دریافت ۱۴۰ میلیارد ریال وام اشتغال معرفی شده‌اند.

عباس حاجی‌اکبری برپایی موکب‌های میقات‌الرضا(ع) جهت پذیرایی از زائران مشهد مقدس متردد از استان گلستان را از دیگر مهمترین طرح های کانون دانست و تصریح کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های آزادشهر، رامیان، بندرگز، امامزاده عبدالله(ع) گرگان و روستای زیارت مستقر شدند.

وی با بیان اینکه موکب‌های مذکور ظرف چهار روز استقرار در ماه مبارک رمضان از ۲۳ هزار نفر مسافر پذیرایی کردند، اضافه کرد: حداقل هزینه این پذیرایی در حوزه‌های سلامت، کودک، چایخانه، صبحانه، نهار، میان وعده، متبرکات حرم مطهر رضوی، راهنمای زائر، اسکان شبانه و موقت و امدادخودرو حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود.

این مقام مسئول توزیع افطار در ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات این کانون عنوان کرد و توضیح داد: در این ایام بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۳۳۰ پرس غذا و یک هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی ارزاق توزیع شد که با دیگر خدمت‌ها حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی شعر و ادب، گروه‌های جهادی، زیارت اولی، کارآفرینی و اشتغال، سلامت، قرآنی، ایثار و شهادت، مشاوره و مددکاری، کتاب و کتابخوانی، نوجوانان و جوانان زیر سایه خورشید و دیگر عناوین را زیرمجموعه ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی عنوان کرد و گفت: کلیه هزینه ها توسط خادم‌یاران و خیرین استان گلستان تأمین می‌شود.

مدت بازپرداخت وام فوری بانک ملی

دوره بازپرداخت وام فوری بانک ملی ۶۰ ماه (۵ساله) است.

اقساط و سود وام فوری بانک ملی

سود وام فوری بانک ملی ۱۷ درصد است. میزان اقساط ماهانه وام ۵ میلیاردی مبلغ ۱۲۴,۲۶۲,۸۷۸ تومان است. بنابراین کل سود ۲,۴۵۵,۷۷۲,۷۳۰ تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز ۷,۴۵۵,۷۷۲,۷۳۰ تومان می شود.

اگر شما مشمول دریافت وام ۲ میلیارد تومانی شوید، ماهانه مبلغ ۴۹,۷۰۵,۱۵۱ تومان باید قسط پرداخت کنید. کل سود وام ۹۸۲,۳۰۹,۰۹۲ تومان و مجموع اصل وام و سود وام ۲,۹۸۲,۳۰۹,۰۹۲ تومان خواهد بود.

اگر وام فوری بانک ملی تا سقف ۱ میلیارد تومان به شما تعلق گرفت، رقم اقساط ماهانه شما ۲۴,۸۵۲,۵۷۵ تومان و سود وامی که شامل شما می شود ۴۹۱,۱۵۴,۵۴۶ تومان و جمع رقم وام و سود آن نیز ۱,۴۹۱,۱۵۴,۵۴۶ تومان است.

گفتنی است مبالغ بالا با توجه به مدت بازپرداخت ۶۰ ماه (۵ساله) محاسبه شده است.

طرح احسان همچنین به سپرده‌گذاران حقیقی، امکان واگذاری امتیاز تسهیلات قرض الحسنه به خانواده و دیگر افراد را می‌دهد. اشخاص حقوقی هم در طرح احسان می‌توانند برای پرسنل خود وام قرض الحسنه بگیرند.

شرایط وام قرض الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان حداقل در نگاه اول ساده است. بانک کشاورزی روی سایت خود اعلام کرده برخلاف رویه معمول یک‌سری از بانک‌ها، سپرده دریافت‌کنندگان وام قرض الحسنه را مسدود نمی‌کند و به متقاضیان اجازه می‌دهد تا دو برابر میانگین سپرده حسابشان، وام بگیرند، اما آیا همه‌چیز به همین اندازه ساده و شیرین است؟

وام فوری

شرایط وام قرض الحسنه بانک کشاورزی

طرح احسان به دریافت‌کنندگان وام قرض الحسنه بانک کشاورزی امکان بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه را پیشنهاد می‌دهد. میزان نرخ سود تسهیلات قابل دریافت در طرح احسان بانک کشاورزی برحسب انتخاب متقاضی تعیین می‌شود و خودتان باید بین نرخ سود صفر درصد و کارمزد چهار درصد یکی را انتخاب کنند.

طرح احسان بانک کشاورزی به متقاضیان اجازه می‌دهد سپرده‌گذاری را با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان شروع کنند، ولی مشتری نهایتا باید در مدت سرمایه‌گذاری، میانگین حساب خود را متناسب با رقم مورد نیاز برای دریافت وام قرض الحسنه بالا ببرد. یعنی چی؟ الان توضیح می‌دهیم.

طرح احسان بانک کشاورزی، می‌تواند به دریافت ۱۰۰ میلیون وام، منجر شود البته به این شرط که برای یک‌سال، ۱۰۰ میلیون پول را در بانک کشاورزی بخوابانید و به آن دست نزنید تا موفق شوید در پایان پروسه، علاوه بر اصل پول، از بانک کشاورزی ۱۰۵ میلیون وام قرض‌الحسنه بگیرید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.