کد خبر : 38989 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه یک هفته ای دو میلیون افزایش یافت | قیمت سکه و طلا امروز ۳ خرداد

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز بدون هیچ تغییری در محدوده ۳۲ میلیون تومان است.

قیمت سکه یک هفته ای دو میلیون افزایش یافت | قیمت سکه و طلا امروز ۳ خرداد

قیمت سکه امروز 3 خرداد1402اعلام شد. نوسان قیمت سکه در بازار تهران عادی شد. در پایان معاملات روز گذشته قیمت سکه امامی در کف کانال ۳۲ میلیون تومانی بسته شد.قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۳ خرداد سال ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون تومان رسید. اخرین اخبار درباره قیمت سکه را در ادامه بخوانید.

قیمت سکه امامی امروز] چهارشنبه ۳ خرداد سال ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون تومان رسید که نسبت به هفته پیش افزایش قیمت دو میلیون تومانی را نشان می‌دهد و حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۹۷۵ دلار و۶۵ سنت است./ مهر

سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان)
سکه امامی (طرح جدید) ۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ۷.۶۷۹۰۰۰

سکه بهار آزادی

 

۲۸.۲۰۰.۰۰۰ ۳.۸۶۷.۰۰۰
نیم سکه ۱۷.۲۴۰.۰۰۰ ۵.۰۱۲.۰۰۰
ربع سکه ۱۱.۵۷۵.۰۰۰ ۵.۴۵۳.۰۰۰
سکه گرمی ۶.۸۰۰.۰۰۰ ۳.۸۱۲.۰۰۰
طلا قیمت امروز (تومان)
۱۸ عیار ۲.۵۸۸.۲۰۰
۲۴ عیار ۳.۴۴۹.۷۰۰
طلای دست دوم ۲.۵۵۳.۷۰۰
مثقال طلا ۱۱.۲۰۰.۰۰۰
انس طلا ۱۹۷۵ دلار و ۶۵ سنت

قیمت طلا و سکه ۳ خرداد ۱۴۰۱ / مقاومت سکه برای ماندن در کانال ۳۲ میلیون تومانی

به گزارش تجارت‌نیوز روز گذشته نوسانات کاهشی قیمت دلار و انس جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را در روند کاهشی قرار داد. این کاهش، قیمت سکه را در مرز کانال قیمتی ۳۱ و ۳۲ میلیون تومانی سرگردان کرد. در پایان معاملات روز گذشته سکه امامی در کف کانال ۳۲ میلیون تومانی بسته شد.

قیمت طلا و سکه 3 خرداد 1402

معامله‌گران بازار ارز کاهش محدود قیمت دلار را به معنای استراحت در روند صعودی دانستند. به اعتقاد آنها سیگنال‌های بین‌المللی به نفع کاهشی‌های بازار ارز در داخل کشور نیست و اگر تلاش‌های بازارساز نبود دلار به راحتی به کانال‌های بالاتر ورود می‌کرد و متعاقب آن قیمت طلا و سکه نیز سقف می‌زد.

دیروز معامله‌گران، بازار فلز زرد را میزبان افرادی عنوان کردند که در روزهای گذشته برای شرکت در قرعه‌کشی خودرو، طلا و سکه فروخته بودند و بار دیگر به این بازار برگشتند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در ماه‌های آینده انس جهانی طلا روند صعود قیمت خواهد داشت. آنها می‌گویند با توجه به شرایط آرامی که در بازار ارز در داخل کشور داریم و همچنین ورود پولی که در بازار بورس وجود دارد بازار طلا نوسان نسبتا آرام و اندکی در کانال فعلی خواهد داشت.

نیم‌سکه پرچمدار بیشترین کاهش قیمت

دیروز سه‌شنبه دوم خرداد‌ماه قیمت سکه امامی ۱۸۲ هزار تومان ارزان شد. این قطعه در کف کانال ۳۲ میلیون تومانی بسته شد. قیمت سکه بهار آزادی روز گذشته بدون تغییر بود و با همان رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین مقدار افت قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه با قیمت ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد.

در روز گذشته ربع‌ سکه تنها قطعه‌ای بود که افزایش محدود ۲۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان معامله شد. همچنین  سکه گرمی افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

حباب نامتوازن در خانواده سکه‌ها

دیروز هر مثقال طلا کاهش ۵۷ هزار تومانی داشت و به کف کانال ۱۱ میلیون تومانی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۵۶۳ هزار تومان معامله شد. همچنین طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۵۶۳ هزار تومان معامله شد.

دیروز برای ساعاتی حباب سکه امامی وارد کانال هشت میلیون تومانی شد اما در ادامه روز ورق برگشت و حباب سکه ۹۷ هزار تومان کاهش داشت و حباب این قطعه به کانال هفت میلیون تومانی برگشت.

روز گذشته حباب سکه‌ها روند نامتوازنی داشت؛ حباب سکه بهار و ربع سکه افزایشی بود و سایر قطعات سکه کاهشی. دیروز حباب سکه بهار وارد کانال چهار میلیون تومانی شد اما در پایان معاملات، حباب سکه به کانال سه میلیون تومانی برگشت.

بازار سکه گوش به فرمان دلار شد /تداوم صعود قیمت طلا

اقتصادنیوز نوشت:بررسی ها نشان می دهد که معامله گران بازار سکه امروز بدون توجه به کاهش قیمت طلای جهانی ، بیشتر به نوسانات دلار توجه کردند.

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲ خرداد ماه با وجود کاهش قیمت طلای جهانی صعودی شد. اونس طلا امروز تا ۱۹۵۸ دلار پایین آمد و این درحالی است که در روزهای گذشته تا محدوده ۱۹۸۰ دلار بالا رفته بود.

آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت و به ۲ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان رسید.طبق اعلام سایت مذکور امروز بالاترین قیمت طلا ۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان اعلام شده است.

سکه بازان هم امروز از مرز ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حمایت کردند و فلز گران بهای داخلی به سمت پله چهارم کانال ۳۲ میلیون تومان گام برداشت .

بررسی ها نشان می دهد که معامله گران بازار سکه امروز بدون توجه به کاهش قیمت طلای جهانی ، بیشتر به نوسانات دلار توجه کردند.

طبق اعلام سایت ها و کانال های مختلف امروز درهم اندکی بالاتر از روز قبل به فروش رسید؛ نرخ دلار هم بالای مرز حمایتی دیروز قرار دارد.در هرات هم اسکناس آمریکایی نسبت به روز قبل رنج رو به پایین بود. البته در زمان نگارش این گزارش ارزش دلار در تهران بالا از هرات بود.

نکته مهم این است که در تهران همچنان پول کم است؛معامله‌گران می‌گویند یا باید پول جدید بیاید یا اینکه پول بلوکه شده ثبت‌نام خودرو به بازار برگردد.

قیمت دلار در مرکز ارز و طلا ایران امروز بعد از چندین روز ثبات ، بالاخره اندکی تکان خورد. قیمت دلار امروز سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح عدد ۴۲ هزار و ۴۶۲ تومان قرار دارد.این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۱۰ تومان رشد را نشان می دهد .

همچنین قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۵ هزار و ۸۸۶ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته تقریبا ۶۰ تومان رشد کرده است

قیمت درهم امارات نیز در سطح ۱۱ هزار و ۵۶۲ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نوسان صعودی محدودی را ثبت کرده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۶۰۲ تومان(رشد ۱۰۰ تومانی )، ۴۱ هزار و ۷۱۵ تومان( رشد ۶۸ تومانی) و ۱۰ هزار و ۵۱۱ تومان (رشد ۲۷ تومانی) درج شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.