کد خبر : 38941 / /
/

فرصت عالی برای متقاضیان وام خرید کالا | جزییات خرید اقساطی کالا با کارت اعتباری 50 میلیونی

بانک صادرات کارتی اعتباری با حداکثر اعتبار 50 میلیون تومان را برای مشتریان خود صادر می‌کند. با استفاده از این کارت تنها می‌توان از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی خرید انجام داد.

فرصت عالی برای متقاضیان وام خرید کالا  | جزییات خرید اقساطی کالا با کارت اعتباری 50 میلیونی
به گزارش کاماپرس بانک صادرات با برخی از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی قرارداد دارد. این کارت اعتباری را می‌توان برای خرید از ‌فروشگاه‌های طرف قرارداد استفاده کرد. این اعتبار 50 میلیون تومانی را باید در اقساط 12 تا 36 ماهه بازپرداخت کرد. نرخ سودی که به این تسهیلات تعلق می‌گیرد 12 تا 15 درصد است. 10 هزار تومان هزینه برای صدور این کارت دریافت می‌شود؛ اما کارت شامل آبونمان نمی‌شود.

نحوه ثبت درخواست برای کارت اعتباری 50 میلیون تومانی

به دو شیوه حضوری و غیر حضوری می‌توان درخواست دریافت کارت را ثبت کرد. در شیوه حضوری فرد به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کرده و پس از اعتبارسنجی درخواست متقاضی رد یا پذیرش می‌شود. در شیوه غیرحضوری متقاضی باید به سامانه شمس مراجعه کند. فرد می‌تواند درخواست خود را در این سامانه ثبت کرده و مدارک خود را بارگذاری کند. سپس درخواست او توسط بانک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.