کد خبر : 38924 / /
/

فراخوان 2 خرداد سایپا برای خریداران خودرو | خرید خودرو جذاب سایپا 113 میلیونی ارزان تر از بازار

بر اساس فهرستی که از خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه در دسترس است، در دومین مرحله عرضه خودرو در این سامانه سایپا با ۱۱ محصول حضور دارد. این خودروساز فراخوان تحویل برخی از محصولات خود را هم منتشر کرده است.

فراخوان 2 خرداد سایپا برای خریداران خودرو | خرید خودرو جذاب سایپا  113 میلیونی ارزان تر از بازار

بر اساس فهرستی که از خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه در دسترس است، در دومین مرحله عرضه خودرو در این سامانه سایپا با ۱۱ محصول حضور دارد. این خودروساز فراخوان تحویل برخی از محصولات خود را هم منتشر کرده است.

شرکت سایپا با عرضه ۱۱ محصول در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو حضوری فعال دارد. در میان خودروهای عرضه‌شده نام سه محصول از خانواده کوییک، پنج محصول از خانواده ساینا و دو محصول از خانواده شاهین به چشم می‌خورد. اطلس نیز خودرویی است که برای اولین بار در این طرح به عرضه می‌رسد.

همان‌طور که در جدول زیر مشخص است از بین محصولات سایپا شش محصول هنوز قیمت نهایی در کارخانه و بازار ندارند و تنها تکلیف قیمت پنج محصول روشن است.

2

خرید کدام خودرو از سایپا جذاب‌تر است؟

در بین محصولات عرضه‌شده سایپا، شاهین با اختلاف قیمت ۱۷۶ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار شاید از لحاظ سرمایه‌گذاری جذاب‌ترین خودروی حاضر در سامانه یکپارچه باشد. با این حال به دلیل نقدهایی که به طراحی و کارکرد این محصول وجود دارد، این خودرو در بازار از محبوبیت چندانی برخوردار نیست و مشتریان به خرید و مصرف آن روی خوشی نشان نمی‌دهند. به‌ویژه آنکه اکنون این محصول در کارخانه ۴۲۵ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان قیمت خورده است.

پس از آن ساینا S اتوماتیک که نسبت به ساینا معمولی از ظاهر بهتری برخوردار است با اختلاف قیمت 131 میلیون تومانی بین کارخانه و بازار می‌تواند انتخاب جذابی برای مشتریان باشد. به‌ویژه اختلاف 123 میلیونی آن با شاهین، ممکن است متقاضیان را به خرید آن ترغیب کند.

مدل دنده دستی ساینا S نیز می‌تواند حتی جذاب‌تر از اتومات آن باشد. این محصول درب کارخانه 241 میلیون و 81 هزار تومان و در کارخانه 364 میلیون تومان قیمت دارد.

دو سری کوییک که قیمت ‌آن‌ها هم‌اکنون در کارخانه و بازار مشخص است، از لحاظ سرمایه‌ای جذابیت کمتری نسبت به همتایان خود در سایپا دارند. کوییک اتوماتیک و کوییک GXR به ترتیب اختلاف قیمت 113 میلیونی و 116 میلیونی را از کارخانه تا بازار به ثبت رسانده‌اند.

3

خودرو سایپا اصلاحیه

فراخوان سایپا برای واریز وجه

همچنین شرکت خودروسازی سایپا طبق فراخوانی زمان واریز وجه را برای متقاضیانی که در مرحله اول فروش خودرو در سامانه یکپارچه، خودرو درخواستی خود را از سایر خودروسازان به محصولات سایپا تغییر دادند، اعلام کرد.

این متقاضیان با اولویت طرح فروش فوق‌العاده، از سوی سایپا پیامکی برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه دریافت کرده‌اند.

متقاضیان دارای شرایط، می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت فروش سایپا وجه مورد نظر را پرداخت کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.