کد خبر : 38858 / /
/

شگفتانه ویژه دولت برای خانوارهای یارانه بگیر | این خانوارهای ایرانی زمین رایگان می‌گیرند | برای وام 200 میلیونی برای ساخت و ساز ثبت نام کنید

مشمولان و نحوه دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت اعلام شد. زمین رایگان به خانوارهای دارای فرزند ۳قلو و چندقلو اختصاص می‌یابد. مشمولان و نحوه دریافت زمین رایگان طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

شگفتانه ویژه دولت برای خانوارهای یارانه بگیر | این خانوارهای ایرانی زمین رایگان می‌گیرند | برای وام 200 میلیونی برای ساخت و ساز ثبت نام کنید

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار خانواده ۳ قلوی راوری قرارگیرد.

به مناسبت روز جهانی چندقلو‌ها و هفته ملی جمعیت، رضا عباسی، فرماندار راور به همراه حمیدرضا نخعی، رئیس بهزیستی راور با حضور در منزل ۳ قلو‌های راوری با خانواده آن‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

رضا عباسی، فرماندار راور در این دیدار ضمن با اهمیت برشمردن مسئله جمعیت به عنوان یکی از مسائل حیاتی اکنون و آینده کشور و با اشاره به موازین اسلام و احادیث اهل بیت‌(ع) و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره فرزندآوری گفت: توجه به خانواده و جمعیت از اولویت‌های دولت است و فرمانداری نیز حمایت از این خانواده‌ها را در حد امکان در دستورکار خود دارد.

حمیدرضا نخعی، رئیس بهزیستی شهرستان راو با اشاره به اهداف و سیاست‌های ابلاغی افزایش جمعیت، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو را از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی خواند.

او افزود: بهزیستی، ارائه خدمات متنوع مالی و غیرمالی از خانواده‌های چندقلو را در دستور کار خود دارد و سعی می‌کند تا حد امکان از این خانواده‌ها حمایت کند.

با پیگیری‌های بهزیستی راور و دستور فرماندار این شهرستان مقرر شد، ۸ قصب زمین از سوی اداره راه و شهرسازی به صورت رایگان در اختیار این خانواده قرارگیرد.همچنین مقرر شد، ۲۰۰ میلیون وام ساخت و ساز مسکن با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله از سوی فرمانداری به این خانواده‌ها اختصاص داده شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.