کد خبر : 38789 / /
/

بستری شدن اسطوره استقلال در بیمارستان | آخرین وضعیت سلامتی حسن روشن

مهاجم سابق باشگاه استقلال به دلیل عارضه قلبی پیش آمده در بیمارستان بستری شد.

بستری شدن اسطوره استقلال در بیمارستان | آخرین وضعیت سلامتی حسن روشن

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به دلیل بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. از قرار معلوم قلب او مورد آنژیو قرار گرفته و فعلا در بخش مراقب‌های ویژه بستری است تا با بهبود شرایطش مرخص شود.

حسن روشن متولد ۱۳۳۴ در تهران است و سابقه بازی برای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های تاج (استقلال) و الاهلی امارات را در کارنامه خود دارد.

حسن روشن تنها ملی‌پوش ایران است که در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، المپیک و بازی‌های آسیایی برای تیم ملی فوتبال ایران گلزنی کرده‌است. وی از این حیث در تیم ملی رکورد دار است.

او در جام جهانی ۱۹۷۸ عضو تیم ملی فوتبال ایران بود و توانست در دیدار برابر پرو گل ایران را به ثمر برساند. وی مدتی در زمان افشارزاده مدیریت آکادمی استقلال را نیز برعهده داشت که چندی بعد با استعفا وی همراه شد. حسن روشن از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه استقلال است و به عنوان یکی از گلزن‌ترین مهاجمان تاریخ تیم ملی ایران است. روشن دارای عنوان جوانترین گلزن دربی تهران با ۱۸ سال و ۳۵۷ روز سن است.

گل او به عقاب در ۲۵ اسفند ۱۳۵۱ در بازی پایانی جام باشگاه‌های تهران باعث قهرمانی تاج در این مسابقات شد. او در المپیک ۱۹۷۶ مونترال موفق به بازکردن دروازه تیم لهستان شد./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.