کد خبر : 37580 / /
/

واکنشی عجیب به بلیت‌ های نجومی دربی در بازار سیاه

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ واکنشی عجیب به بلیت‌فروشی دربی ۱۰۰ در بازار سیاه از خود نشان داد.

واکنشی عجیب به بلیت‌ های نجومی دربی در بازار سیاه

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ واکنشی عجیب به بلیت‌فروشی دربی ۱۰۰ در بازار سیاه از خود نشان داد.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز یک بازی عالی و خوب داریم که امیدوارم تماشاگرپسند هم باشد. علی‌رغم مشکلاتی که در زیرساخت‌ها وجود دارد، اما همه کمک کرده‌اند. همچنین از از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و امیدوارم همه مثل همیشه لذت ببرند.

وی درباره فروش بلیت‌های این دیدار در بازار سیاه گفت: این نشان می‌دهد که فوتبال خیلی علاقه‌مند دارد!

این مقام مسئول در سازمان لیگ در پاسخ به این موضوع که تماشاگران با این شرایط و امکانات قبول می‌کنند که به ورزشگاه بیایند، اما امکانات مطلوب نیست، تأکید کرد: روی زیرساخت و سکوها ، تلاش‌ها در حال انجام است.

مهدی در واکنش به انتقادات درباره عدم استفاده از همه ظرفیت ورزشگاه آزادی و اتفاقاتی که برخلاف سایر ورزشگا‌هاست، گفت: برای این موضوع باید در جایی دیگر غیر از سازمان لیگ تصمیم‌گیری شود.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره حضور تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت: اطلاعی از بلیت‌فروشی طبقه دوم ندارم. فقط می‌دانم یک مقداری تست‌های اولیه درباره استحکام در حال انجام بود و البته از نتایج آن اطلاعی ندارم.

وی راجع به برنامه بازی‌ها در هفته‌های باقیمانده تصریح کرد: هفته آینده به استقبال جام حذفی می‌رویم و بعد از آن لیگ تا پایان انجام می‌شود.

مهدی در پاسخ به این سؤال که «آیا لیگ پرفشار نیست؟»، گفت: پرفشار نیست و هفته‌ای یک بازی است. ما ناچاریم لیگ را زودتر تمام کنیم و این فرصت استراحت قانونی را به تیم‌ها بدهیم که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با آمادگی بهتری بتوانند وارد مسابقات در شهریور ماه شوند.

وی درباره انجام دیدارهای تیم سپاهان بعد از بازی‌های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: پیش از این اینگونه نبوده و شاید این بازی به این شکل شده است. به هر حال ما چیدمان را به این صورت نداریم و روزی که برنامه را اعلام کرده‌ایم، شاید جدول به شکل دیگری بوده است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.