کد خبر : 38435 / /
/

متقاضیان ثبت نام خودرو به قیمت کارخانه کلیک کنید | صفر تا صد افتتاح حساب وکالتی خودرو + شرایط و لینک افتتاح آنلاین

در این گزارش مراحل افتتاح آنلاین حساب وکالتی خودرو بانک‌های ملی، تجارت، ملت، صادرات، اقتصادنوین، سپه، مهر ایران، پاسارگاد و آینده را توضیح خواهیم داد.

متقاضیان ثبت نام خودرو به قیمت کارخانه کلیک کنید | صفر تا صد افتتاح حساب وکالتی خودرو + شرایط و لینک افتتاح آنلاین

حساب وکالتی خودرو،  سپرده کوتاه مدت بانکی است که مبلغ ۱۰۰ میلیون از رقم حساب شما را تا زمان مشخص شدن نتایج برندگان سامانه یکپارچه خودرو و صدور مجوز از سوی وزارت صمت مسدود می‌کند.

خودروسازان اسامی بانک‌های مورد تایید را برای وکالتی کردن حساب متقاضیان دوره دوم فروش سامانه تخصیص خودرو مشخص کردند که از روز گذشته ۲۰ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت فرصت دارید تا حساب وکالتی خودرو را افتتاح کنید. بهتر است بدانید اگر حساب کوتاه‌مدت یا قرض الحسنه در هر کدام از بانک‌ها دارید، می‌توانید آن را تبدیل به حساب وکالتی کنید.

در ادامه نحوه تبدیل و افتتاح آنلاین حساب وکالتی خودرو را توضیح خواهیم داد تا بدون حضور به شعب مراحل تبدیل حساب‌ بانکی به حساب وکالتی خودرو را انجام دهید. قبل از اقدام توجه کنید که حساب شما باید حداقل ۱۰۰ میلیون تومان موجودی داشته باشد و شما با وکالتی کردن حساب اجازه مسدود شدن آن تا زمان اعلام نتایج را خواهید داد.

افتتاح حساب وکالتی بانک صادرات

اگر قصد شرکت در دومین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو را دارید و قصد دارید حساب وکالتی بانک صادرات را فعال کنید ابتدا وارد سامانه ثبت اختیارنامه بانک صادرات به آدرس https://sep.bsi.ir/Sign/pages/auth.aspx شوید.

اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کنید تا تمام حساب‌های بانکی شما نشان داده شود، بعد از انتخاب حساب موردنظر، گزینه وکالتی شدن حساب بانک صادرات را تایید کنید. توجه کنید که امکان وکالتی کردن حساب به صورت همزمان برای تمام شرکت‌های خودروساز در این بانک فراهم شده است.

افتتاح آنلاین حساب وکالتی بانک تجارت

اگر حساب‌ کوتاه مدت، قرض الحسنه و جاری در بانک تجارت دارید برای شرکت در دومین ثبت نام سامانه یکپارچه به سامانه بانک تجارت به آدرس car.farava.ir/Login بروید و گزینه وکالتی کردن حساب بانک تجارت برای شرکت‌های خودروساز را انتخاب کنید.

اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا یک کد ۴رقمی به موبایل شما ارسال شود. پس از وارد کردن کد، تمام حساب‌های بانک تجارت شما نمایش داده می‌شود که هر کدام از حساب‌های نمایش داده شده امکان وکالتی شدن دارند، روی گزینه «تبدیل به وکالتی» کلیک کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک ملی

سامانه فیروزه، یکی از سامانه های بانک ملی ایران است. این سامانه با خدمات نوین سعی بر این دارد که تمام خدمات وکالتی کردن حساب بانک ملی را به صورت غیر حضوری ارائه دهد. با مراجعه به آدرس https://firoozeh.bmi.ir/signin شماره کارت ملی را وارد کنید و مراحل تبدیل حساب بانکی به حساب وکالتی را طی کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک ملت

به بخش وکالتی کردن حساب سامانه بستام بانک ملت به آدرس https://bastam.bankmellat.ir وارد شوید، سپس اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کنید و از سامانه بستام کد اعتبارسنجی دریافت کنید. سپس اسم خودروسازی که اجازه برداشت از حساب وکالتی شما را داشته باشد را انتخاب کنید و شماره حساب بانکی تان را وارد کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک سپه

بعد از ورود به بخش ثبت نام خودرو وی بانک سپه وارد شوید. پس از وارد کردن اطلاعات هویتی گزینه ثبت نام ایران خودرو، ثبت نام سایپا و ثبت نام خودروهای وارداتی را مشاهده می‌کنید یکی از خودروسازان را انتخاب کنید و درخواست تغییر به حساب وکالتی بانک سپه را تایید کنید.

افتتاح حساب وکالتی در بانک مهر ایران

در اولین قدم باید وارد سامانه حساب وکالتی بانک مهر ایران به آدرس https://customers.qmb.ir/vekalati  شوید. بعد از ورود به سامانه شرکت خودروساز را انتخاب کنید.  کد اعتبارسنجی را وارد کنید و در مرحله آخر هم شماره حساب خودتان را اعلام کنید.  تا بتوانید در دومین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو شرکت کنید.

 افتتاح حساب وکالتی بانک آینده

 وارد سامانه وکالتی کردن حساب بانک آینده به آدرسhttps://www.ba24.ir/advocacy شوید و سپس شماره حساب بانک آینده و نام شرکت خودروساز را انتخاب کنید تا مراحل تبدیل شدن به حساب وکالتی بانک آینده طی شود.

افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد

برای افتتاح حساب وکالتی بانک پاسارگاد باید موبایل یا اینترنت بانک فعال داشته باشید تا از طریق سامانه وی‌ بانک پاسارگاد به آدرس https://vbank.bpi.ir/login-prepare  بروید و مراحل تبدیل حساب بانکی به حساب وکالتی را طی کنید.

افتتاح حساب وکالتی بانک اقتصاد نوین

به اینترنت‌ بانک اقتصاد نوین وارد شوید، گزینه بورسار را در نوار بالای صفحه پیدا کنید و گزینه «واگذاری سپرده به کارگزار» را فعال کنید، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا حساب وکالتی خودرو شما فعال شود.

تغییر حساب وکالتی به حساب عادی

اگر پس از اعلام نتایج دومین مرحله سامانه یکپارچه قصد داشتید حساب‌ خود را از وکالتی به حساب عادی تغییر دهید کافی است به سامانه‌هایی که در این گزارش به آنها اشاره کردیم بروید و اینبار به جای «تبدیل وکالتی»، روی گزینه «حذف وکالتی» کلیک کنید.

اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.