کد خبر : 30354 / /
/

خبر فوری برای متقاضیان خودروی کوییک | اختلال سایت سایپا برطرف شد؟

اگرچه از روز گذشته سایت ثبت‌نام فروش فوق‌العاده سایپا دچار اختلال شده بود اما به نظر می‌رسد که از ساعتی قبل این اختلال برطرف شده است.

خبر فوری برای متقاضیان خودروی کوییک | اختلال سایت سایپا برطرف شد؟

متقاضیان خرید دو خودروی کوییک آر و کوییک معمولی می‌توانند به سامانه  saipa.iranecar.com مراجعه و ثبت‌نام کنند.

قرار بود طرج فروش بدون قرعه کشی کوییک آر و کوییک معمولی سایپا از روز گذشته 12 آذر ماه آغاز شود و در آن متقاضیان بتوانند برای خرید دو خودروی مذکور ثبت نام کنند. اگرچه قرار بود این ثبت نام از ساعت 11 روز گذشته آغار شود، اما سایت سایپا از دسترس خارج شد و هیچ کدام از متقاضین نتوانستند برای خرید و ثبت نام خودرو اقدام کنند.

این اولین باری نیست که سامانه فروش دو خودروساز بزرگ کشور دچار اختلال می شود و متقاضیان امکان خرید و ثبت درخواست خود را ندارند.

اما دقایقی قبل رئیس اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی سایپا اعلام کرد: باتوجه به حجم بالای ثبت نام از سوی متقاضیان و کاهش سرعت اینترنت، گاهی مواقع سایت در زمان کوتاهی از دسترس خارج می شود. هم اکنون سایت طبق روال عادی وصل و ثبت نام انجام می شود.

کدام خودروها در طرح فروش عرضه می‌شود؟

بر اساس آنچه از روز گذشته اعلام شده دو خودروی کوییک و کوییک آر در این طرح به فروش میرسند و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

قیمت کوییک آر در بازار ازاد حدود 236 میلیون تومان است اما در طرج روش دون قرعه کشی سایپا به قیمت 178 میلیون و 188 هزار تومان به فروش می‌رسد. این یعنی قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودرو، 58 میلیون تومان است.

مشتریان می‌توانند این خودروها را در رنگ‌های سفیدقرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره ای مشکی و کرم مشکی دریافت کنند.

همچنین قیمت خودرو کوییک معمولی 168 میلیون و 242 هزار تومان است و فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمت کوییک معمولی در بازار آزاد هم 210 میلیون تومان است که 42 میلیون تومان اختلاف دارد.

همچنین گفته شده که این خودروها به مدت 90 روز یعنی سه ماه کاری تحویل داده می‌شود.

مهلت ثبت نام بدون قرعه کشی کوییک سایپا

اما مهلت ثبت نام این طرح تا چه زمان است؟ طرح فروش بدون قرعه کشی سایپا برای دو دسته از مشتریان انجام میشود. یکی مشتریان عادی و دیگری مشتریان طرج جوانی جمعیت. مشتریان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام در این سامانه را دارند.

اما مشتریان طرح جوانی جمعیت، 7 روز برای ثبت‌نام فرصت دارند. یعنی از 13 آذر ماه تا 19 آذر ماه./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.