کد خبر : 38414 / /
/

نجات معجزه آسای پسر نوجوان از زیر آوار | خدا بهش رحم کرد

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از ریزش یک منزل مسکونی درخیابان شهید هاشمی نژاد این شهر و عملیات آتش نشانان برای نجات یک نوجوان از زیر آوار این ساختمان خبر داد.

نجات معجزه آسای پسر نوجوان از زیر آوار | خدا بهش رحم کرد

 آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار داشت: صبح امروز در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فروریختن یک منزل دو طبقه مسکونی و گرفتار شدن افراد در زیر آوار، ستادفرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه‌های ۲،۴۴،۱،۸ آتش‌نشانی به محل حادثه در خیابان شهید هاشمی نژاد اعزام کرد.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور گروه‌های امداد و نجات در محل مشخص شد، یک منزل مسکونی دو طبقه ویلایی بصورت کامل فرو ریخته و بنا به اظهار شاهدان ۱ نفر از ساکنان زیرآوار محبوس شده بود که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان عملیات جستجو و پیدا کردن این فرد را آغاز کرده که پس از دقایقی تلاش، آتش نشانان موفق به نجات یک پسر ۱۶ ساله از زیر آوار شده و این نوجوان را برای مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی می‌باشد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.