کد خبر : 38159 / /
/

مرگ تلخ و همزمان زوج جوان مشهدی همه را شوکه کرد

معاون عملیات آتش نشانی مشهد از حادثه مشکوک به گازگرفتگی با منوکسید کربن منجر به فوت زوجی جوان در آپارتمانی مسکونی خبر داد.

مرگ تلخ و همزمان زوج جوان مشهدی همه را شوکه کرد

 آتشپاد دوم مهدی رضایی با اعلام این خبر گفت: ظهر امروز شنبه 16 اردیبهشت ماه در پی اعلام حادثه مشکوک به گازگرفتگی زن و شوهری در خانه اشان در بولوار امامت به سامانه۱۲۵،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۳ را به محل اعلامی در خیابان امامت ۳۰ اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل مشاهده کردند حادثه داخل یک واحد مسکونی در آپارتمانی دو طبقه رخ داده و این ۲ نفر که بین ۳۹ تا ۴۱ سال سن داشتند در قسمت پذیرایی این خانه در خواب دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده‌اند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: آتش‌نشانان پس از انجام بررسی های اولیه محیط داخلی و پشت بام این منزل،یکی از عوامل دخیل در فوت این ۲ نفر را گاز گرفتگی با منوکسید کربن از طریق پکیج منزل احتمال داده و علت دقیق فوت این زوج را به نظریه کارشناسی پزشکی قانونی منوط دانستند.

شایان ذکر است اجساد این ۲ نفر با هماهنگی عوامل انتظامی و با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل گردید.

گفتنی می باشد که مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علایمی شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد را دچار ، سردرد ،سرگیجه ، حالت تهوع می کند.

کارشناسان آتش نشانی توصیه می کنند شهروندان باید دقت کنند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط بسته دچار این علایم شوند به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسید کربن قرار دارند و باز گذاشتن مسیرهای جریان آزاد هوا نسبت به چک کردن لوله بخاری،پکیج،آبگرمکن و اطمینان از وجود کلاهک دودکش برای پیشگیری از گازگرفتگی ضروری است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.