کد خبر : 38383 / /
/

رد خون قاتل راز جنایت را فاش کرد! | قتل مرد جوان با ضربات چاقو در خیابان آذربایجان

مرد جوانی که در خانه قدیمی خیابان آذربایجان دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.

رد خون قاتل راز جنایت را فاش کرد! |  قتل مرد جوان با ضربات چاقو در خیابان آذربایجان

 روز گذشته سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، فریا‌د‌های "کمک کمک" مرد جوانی از یک خانه قدیمی در خیابان آذربایجان سکوت عصرگاهی محله را در هم شکست؛ خیلی زود اهالی دیگر ساختمان برای کمک‌رسانی راهی خانه مورد نظر شدند و جسد دوست این مرد جوان را در سالن پذیرایی مشاهده کردند.

با اعلام این خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 129 جامی، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه قدیمی با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت مقتول در جریان یک درگیری هولناک قربانی جنایت شده است.

کشف رد خون در صحنه جنایت

در نخستین گام مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل وقوع قتل و روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند؛ کارآگاهان جنایی نیز در جریان تجسس‌ها یک رد خون کشف کردند که نشان می‌داد این خون متعلق به مقتول نیست و  قاتل نیز در جریان این درگیری زخمی شده است.

در ادامه مشخص شد، قاتل پس از زخمی شدن به سرویس بهداشتی خانه رفته و پس از شستشوی دست خود محل زخمش را با پارچه‌ای باندپیچی کرده است که همین موضوع باعث شد تا به مراکز درمانی شهر تهران اعلام شود اگر فردی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان مراجعه کرد، هویت فرد مجروح  شده سریعاً به پلیس گزارش شود.

دستگیری قاتل و اعتراف به قتل

تحقیقات میدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه پرسنل انتظامات بیمارستان لقمان حکیم اعلام کردند مرد جوانی از ناحیه دست با ضربه چاقو مجروح شده و در حال حاضر در بخش اورژانس این مرکز درمانی حضور دارد.

همین اطلاعات کافی‌ بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در بخش اورژانس بیمارستان لقمان حکیم بگذارند و با دستور قاضی جنایی متهم را دستگیر کنند.

متهم در جریان بازجویی‌های ابتدایی طی اظهارات ضد و نقیضی منکر هرگونه ارتباط با قاتل شد اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی تیم جنایی لب به  اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: مقتول قصد داشت تا به من تعرض کند برای همین من به صورتش ضربه‌ای زدم که ناگهان مقتول با چاقو به من حمله کرد.

متهم ادامه داد: هنگامی که از سوی مقتول در ناحیه دست زخمی شدم چاقو را از دستش گرفتم و با همان چاقو ضربات متعددی را به بدن او وارد کردم؛ پس از ارتکاب جنایت نیز زخمم را باندپیچی کردم و به پارک دامپزشکی رفتم تا آلت قتاله را میان شمشاد‌ها مخفی کنم.

پس از اعتراف صریح متهم، کارآگاهان جنایی چاقوی مورد نظر را پس از دقایقی تجسس در پارک دامپزشکی میان شمشادها کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.