کد خبر : 37999 / /
/

جنایت زورگیران تازه‌کار در جنوب تهران| قاتلان مرد جوان بازداشت شدند

زورگیران تازه‌کاری که مرد جوانی را در جنوب تهران به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

جنایت زورگیران تازه‌کار در جنوب تهران| قاتلان مرد جوان بازداشت شدند

اواسط فروردین‌ماه سال جاری، پرسنل انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد، مرگ پسر جوانی را براثر ضربات چاقو روی تخت اورژانس این مرکز درمانی، به پلیس گزارش کردند.

با اعلام خبر، ماموران کلانتری 151 یافت‌‌آباد، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد پسر 20 ساله‌‌ اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد دوست مقتول شاهد این جنایت بوده است.

بدین ترتیب دوست مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت که در ادامه مشخص شد، مقتول به همراه دوستش در حال عبور از یک پارک بودند که ناگهان یک موتورسیکلت با 2 سرنشین جلوی آنها را گرفته و قفسه سینه مقتول را هدف 2 ضربه چاقو قرار دادند و بلافاصله فرار کردند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت و انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا عاملان این جنایت هولناک را شناسایی و درباره انگیزه آنها از ارتکاب قتل تحقیق کنند.

دستگیری عاملان جنایت

کارآگاهان جنایی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده و بررسی‌های موشکافانه هویت متهمان را در محله یافت‌آباد شناسایی کردند و با هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به جرم قتل مر جوان در محله یافت‌آباد اعتراف و عنوان کردند به دلیل مقاومت مقتول مرتکب این جنایت شده و به تازگی دست به زورگیری از مردم زدند که در اولین تجربه مرتکب قتل شدند.

 با دستور قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.