کد خبر : 37997 / /
/

برادر سنگدل تهرانی خواهرش را در روز روشن به آتش کشید | مرگ تلخ زن جوان در خودروی شاسی بلندش + تصاویر

زن جوانی که توسط برادرش به آتش کشیده شده بود در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری جانباخت!

برادر سنگدل تهرانی خواهرش را در روز روشن به آتش کشید | مرگ تلخ زن جوان در خودروی شاسی بلندش + تصاویر

دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، پرسنل انتظامات بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری، مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی، پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم پای در بیمارستان مورد نظر گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتوله به دلایل نامشخصی توسط برادرش در یک خودروی شاسی‌بلند هدف ضربات چاقو قرار گرفته و سپس با پاشیدن بنزین روی بدنش، زنده زنده سوزانده  شده است همچنین متهم در جریان ارتکاب جنایت خودش دچار سوختگی شده است.

11

22

33

در بررسی‌ها بیشتر مشخص شد، پس از آتش‌سوزی در خودرو، حریق توسط یک فرد غریبه با کپسول آتش‌نشانی خاموش شده و خواهر و برادر جوان به دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، تیم جنایی از سوی قاضی محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دوم دادسرای امور جنایی ماموریت پیدا کردند تا پس از سیر مراحل اقدامات درمانی، متهم را بازداشت و تحت‌الحفظ برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده به دادسرای امور جنایی منتقل کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و حال جسمی عامل این جنایت هولناک در بیمارستان مساعد گزارش شده است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.