کد خبر : 37947 / /
/

جسد جوان گمشده در باغچه این خانه پیدا شد | پدر و پسر قاتل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۳۶ ساله که در 5 اردیبهشت ماه به طرز مشکوکی مفقود شده بود جسدش در جریان یک نزاع دسته جمعی در باغچه یک منزل کشف شد.

جسد جوان گمشده در باغچه این خانه پیدا شد | پدر و پسر قاتل دستگیر شدند

سرهنگ احمد نگهبان در مشهد مقدس اظهارداشت: ساعت 22:25 دقیقه شب گذشته گزارشی مبنی بر نزاع دسته جمعی در محدوده کوی کارگران به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضور عوامل انتظامی در محل یکی از طرفین نزاع مدعی شدند که پسر 36 ساله آنها به نام محمود از مدت‌ها قبل با اعضای این خانواده اختلاف داشته و پس از مفقودی مشکوک فرزندشان در 5 اردیبهشت ماه، موتورسیکلت وی را در حیاط خانه طرف مقابل نزاع مشاهده کردند.

نگهبان افزود: در ادامه ماجرا با ورود به منزل مورد اشاره، جسد فرد مفقود شده که داخل باغچه دفن شده بود کشف و در این رابطه دو متهم به قتل که پدر و پسر هستند بلافاصله دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با دستور مقام محترم قضائی جسد جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است./ رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.