کد خبر : 37497 / /
/

جسد مرد جوان بعد از 7 روز پیدا شد | ماجرا چیست ؟

جسد جوان کنگاوری که 7 روز پیش در رودخانه مریم نگار این شهرستان غرق شده بود، توسط غواص کرمانشاهی پیدا شد.

جسد مرد جوان بعد از 7 روز پیدا شد | ماجرا چیست ؟

بهمن پرورش غواص کرمانشاهی در خصوص این حادثه اظهار کرد: حدود 7 روز پیش یک جوان کنگاوری حین عبور از رودخانه مریم نگار به دلیل شدت جریان آب رودخانه و عدم تسلط به فنون شنا، غرق می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته تلاش برای پیدا کردن جسد این جوان به نتیجه نرسیده بود و سرانجام پس از درخواست کمکی که شد، به محل حادثه مراجعه کردم.

این غواص مطرح کرمانشاه تصریح کرد: در نهایت با بررسی این رودخانه جنگلی و خروشان و جستجوهایی که انجام دادم، طی دو روز جسد را پیدا کردم.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال این سومین غریقی است که در رودخانه های کرمانشاه پیدا می‌کند، گفت: یک مورد از این غریق ها در رودخانه کنگرشاه صحنه و 2 مورد هم در رودخانه های گاماسیاب و مریم نگار شهرستان کنگاور بوده است.

پرورش در پایان از خانواده ها خواست باتوجه به پرآبی و خروشان بودن منابع آبی استان و بویژه رودخانه‌ها، با احتیاط به آنها نزدیک شوند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.